hemo Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 I min n6230 får eg veldig ofte melding om "minne fullt" ved lagring av uferdige meldingar i "lagrede meldinger"-mappa. Om eg sletter eit par SMS'ar i Innboks, så får eg plass til den uferdige, men likevel. Problemet er ikkje veldig stort, men SMS-minnet er ikkje fullt, sjølv om eg får denne meldinga... Men til spørsmålet: Tar du vare på dine inn- og utgåande SMS'ar? Kor og korleis? Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Niks. Hva skal jeg med masse gamle meldinger? Lenke til kommentar
Gunnar_ Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Mange mobiltelefoner støtter synkronisering via f.eks Outlook eller et eget mobil-program via IR eller datakabel. Min telefon hadde 128MB minne, så jeg har aldri hatt noen problemer. Lenke til kommentar
hemo Skrevet 5. september 2004 Forfatter Del Skrevet 5. september 2004 Hehe... Er du ikkje paranoid, du? Når nokon kjem dinglande med "du skreiv ditt og datt, du!!", så likar eg å sjekke.. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 (endret) Ingen som spør meg om det. Dessuten tar jeg aldri fortrolige ting over SMS. Det er en uting, synes jeg. Endret 5. september 2004 av Swag Lenke til kommentar
thejokerno Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Har da no vitser lagret i "sms-arkiv" Men sletter som regel sms.. Blir jo noen hundre mld i mnd... Ikke så mye å samle på. Så det blir som Swag skrev: Hva skal jeg med masse gamle meldinger? Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Leser dem og sletter dem, somregel lite å samle på, tar heller vare på MMS Lenke til kommentar
Blib Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Tja, jeg har vel aldri slettet en eneste SMS. Har ikke behov for det. Har en god del MB ledig på min N6600 (256MB minnekort) og sletting tar lengre tid å trykke seg frem til enn "Tilbake" som ligger på hotkeyen Lenke til kommentar
hemo Skrevet 6. september 2004 Forfatter Del Skrevet 6. september 2004 Akkurat - men kva med synkronisering eller kopiering til PC? Nokon som har erfaring med dette? Eg har prøvd, men ender som oftast med litt tull og rot. Får eg flytta meldingar over på harddisken, ser eg kanskje to meldingar eg skulle hatt liggande på telefonen. Så vidt eg har funne ut, kan eg ikkje kopiera meldingar tilbake Kipt gjort, Nokia! Og til folk som sletter: Eg tar vare på alle MSN Messenger-loggar også! Til og med når eg irc'e, tar eg vare på log'ar over det eg seie og det folk svare! Paranoid fyr, d her Lenke til kommentar
mrtzter Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Jeg tar vare på de fleste meldingene jeg får av jenta mi jeg Men jeg har en SE T300, så jeg får ikke så mange sms'er inne på den Blir skuffet vær gang jeg må slette noen:-s Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Sletter som regel når det kommer opp mot 150-200.. da synes jeg det blir stress. Men jeg trur jeg har plass til flere tusen Lenke til kommentar
mrtzter Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 hvilken mob hadde du igjen? Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Jeg pleier å ta vare på enkelte meldinger. Akkurat nå prøver jeg å finne ut hvor mange jeg kan få plass til på 6600'en min før jeg må slette. Er oppe i 984 innkommende siden 17. mai foreløpig. Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Synes det er greit å ha oversikt over utgående og inngående - ihvertfall for den siste uka.. Er greit når man våkner opp dagen derpå å ha oversikt Lenke til kommentar
raatass40 Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Jeg har hatt en Nokia-6600 tidligere og da tenkte jeg egentlig hvor mange kan man få innpå den av sms. Hadde den noen mnd,er og totalt var der med inn/utboks over 2400. Tok meg ca 40min. å slette fra tlf. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Hadde 400 meldinger, og brukte 2 timer på å slette alle. Det er fordi jeg måtte lese gjennom alle, og se om jeg kunne slette dem. Så at du, raatass40, greide det på 40 min. anser jeg som verdensrekord. Selv sparer jeg på morsomme meldinger, og koselige meldinger fra jenter o.l. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Sparer for det meste mms. Lenke til kommentar
insider Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Sparer til det blir fullt ¨å blir alle sletta. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå