skolber Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 (endret) #salgsannone fjernet av moderator. Slike ting holder vi til bruktmarkedet# Endret 12. september 2004 av Afseth Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 (endret) Vurderer å kjøpe meg Sony F828, hvordan er dette til makrofotografering Endret 11. september 2004 av Gandalf the Grey Lenke til kommentar
hilmar Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 pent.. lurer på hvor gode makrobilder jeg kan få med minolta Z3.. Dette tok jeg med Minolta Z1. Den har nærgrense på 3 cm: Libelle (1,4 MB) Det kan være vanskelig å få til lyssetting uten skygge fra objektivet med 1 cm nærgrense. Ellers er det jo bærre lekkert... Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Dette tok jeg med Minolta Z1. Den har nærgrense på 3 cm: Libelle (1,4 MB) Bra macro! Ser at dybdeskarpheten er bedre på dette kameraet enn på mitt Olympus C-.750 UZ. Vet du hva du har hatt blender på, på dette bildet? (H klikk på bildet, properites, Summary, advcanced) Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Dette tok jeg med Minolta Z1. Den har nærgrense på 3 cm: Libelle (1,4 MB) Bra macro! Ser at dybdeskarpheten er bedre på dette kameraet enn på mitt Olympus C-.750 UZ. Vet du hva du har hatt blender på, på dette bildet? (H klikk på bildet, properites, Summary, advcanced) hvis du laster ned bildet kan du selv lese exif-infoen; 10mm f/5 1/250 ISO50 Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Dette tok jeg med Minolta Z1. Den har nærgrense på 3 cm: Libelle (1,4 MB) Bra macro! Ser at dybdeskarpheten er bedre på dette kameraet enn på mitt Olympus C-.750 UZ. Vet du hva du har hatt blender på, på dette bildet? (H klikk på bildet, properites, Summary, advcanced) hvis du laster ned bildet kan du selv lese exif-infoen; 10mm f/5 1/250 ISO50 Oki, hehe. Burde ha testet det først... Lenke til kommentar
hilmar Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 (endret) Heh, kom over uorginale linseadaptere til Z3. Den ene makrolinsa gir 2,8X forstørring i forhold til original makrostørrelse. Det høres jo ganske fett ut... http://raynox.co.jp/english/digital/z3/ ..og her er noen testbilder (langt nede) http://www.raynox.co.jp/comparison/digital/comp_dimagez3.htm Endret 29. september 2004 av hilmar Lenke til kommentar
Aesop Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Prisen var jo ikke ille heller, $49 Det er jo en ulempe at de kan være vanskelige å selge videre den dagen de ikke passer på de siste kameraene til Konika Minolta... Lenke til kommentar
hilmar Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Hm, hvor fant du prisene? Synes det hørtes for billig ut... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå