Gå til innhold

http://searchweb2.com/ <-- Hijacked

bergaloevera

Anbefalte innlegg

Min explorer har blitt hijacka av den dritten der som er umulig å fjerne! titt og ofte legger det seg snarveier på skrivebordet mitt av som omhandler overnevnte side og den fucker opp Favorittene mine i Mozilla... har kjørt Adaware og spybot og søkt i registeret etter driten og fjerna alle spor der og alt! Får ikke fjerna det!!

Jeg får også opp en popup hver gang jeg starter CS med steam... Hvordan fjerne det? Det er reklamepopup som startes i explorer... sinnsykt irriterende da CS hopper ut når den jævla popupen kommer opp.. :mad:

Hjelp!

Hvorfor er det ingen lovinstans som stopper slik akitivitet som hijacking av browsere og som ødelegger masknen din?? Jeg skjønner egentlig heller ikke vitsen med å gjøre det for hvem vil kjøpe produkter fra firmaer som bare irriterer vettet av deg og ødelegger maskinen din?!?!?!

:wallbash::wallbash:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

NEI så dæven!!! Det var Messenger Plus! som var synderen!! Avinstaller det og installer det på nytt (hvis du har no bruk for det) UTEN sponsorprogrammet!! Da slipper du den driten der! ;);)

Dette burde egentlig bli en sticky post så alle kan få vite det! Sikker på at det er MANGE som sliter med samme problemet!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234
Dette burde egentlig bli en sticky post så alle kan få vite det! Sikker på at det er MANGE som sliter med samme problemet!

Ah, klassiker. "Ja-til-alt-syndromet" rammer stadig flere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...