Steikern Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 (endret) Hei! Jeg har tatt og se i pcen min på hverandaen ut a for viduet men lurer på om noen av komponentene kan gå i stykker av den doggen og lufta som er ute? hvis du har pieling på om det kan skje noe i det helle tatt så hadde det hvert flott om du skrev noe. -Daniel Endret 5. september 2004 av Aadna Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Vil tro diverse komponenter vil bli ødelagt av fuktighet ja.... Lenke til kommentar
hallgeirl Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Vel, PC'er (og datamaskiner i det hele tatt) er jo ikke akkurat laget for å være ute, så med mindre du har lyst til å risikere diverse ødelagte deler pga. regn/annen fuktighet og slikt, så bør du tenke på å flytte den innendørs Lenke til kommentar
Steikern Skrevet 5. september 2004 Forfatter Del Skrevet 5. september 2004 Da tar jeg den in i morra :=) Lenke til kommentar
OpusNR1 Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Nei, pc + fukt er ingen joker. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Morra er for seint....... Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 (endret) Hmmmm....! "hovedkort: Asus p4c800 cpu: intel pentium 4 2.8 @3.2 prescott Minne: Corsair XMS4400 DDR-DIMM 512MB PC4400 550MHz Skjermkort: geforce 6800 ultra hardisk: 200 gb Mus: mircrosoft intellimouse explorer 3.0 Musmatte: fUnc sUrface1030" Tjaaaa ! kan jeg få adressen din ? Edit: seff. offtopic :!: Endret 5. september 2004 av jarmo Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Hmmmm....! "hovedkort: Asus p4c800 cpu: intel pentium 4 2.8 @3.2 prescott Minne: Corsair XMS4400 DDR-DIMM 512MB PC4400 550MHz Skjermkort: geforce 6800 ultra hardisk: 200 gb Mus: mircrosoft intellimouse explorer 3.0 Musmatte: fUnc sUrface1030" Tjaaaa ! kan jeg få adressen din ? Holmenkollen eller et annet blærumaktig sted? Lenke til kommentar
OpusNR1 Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Haha, i morra ja... Det er jo liksom om natta det er verst! Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Ikke noe problem så lenge det ikke regner. Varmen i maskina holder fuktigheten ute Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Hørt om kondens? Det liker ikke maskinen. Så hvis du har en dyr maskin stående ute akkurat nå, så ta den inn sporenstreks. Lenke til kommentar
Dr.Gonzo Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Hørt om kondens? Det liker ikke maskinen. Så hvis du har en dyr maskin stående ute akkurat nå, så ta den inn sporenstreks. og ikke start den på noen timer Lenke til kommentar
Steikern Skrevet 6. september 2004 Forfatter Del Skrevet 6. september 2004 den har nå stått ute nå i 2 dager har ikke skjedde noe en da kjente på maskina i går og det var ikke noe fukt eller noe sånt på den... Lenke til kommentar
STrat2k Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Hehe det trenger ikke skje med en gang vettu.. bare fordi det ikke har skjedd noe enda, betyr ikke at de ikke kommer til å skje noe Lenke til kommentar
Exorchist Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Det kan gå bra, alt etter hva slags type kabinett og utstyr han bruker. Du kan f.eks. sitte med en bærbar ute ganske lenge uten problemer. Har man en mer eller mindre tett pc, skal det ikke være mer problem å ha den ute, enn f.eks. nede i en fuktig kjeller (har selv hatt pcen i fuktig kjellere). Fuktskader er dessuten ikke noe som ødelegger pcen med en gang, men vil heller starte med småfeil. Dessuten er fukt = rent vann. Rent vann leder mye dårligere enn forurenset vann (vann i kontakt med bakke o.l. og saltvann). Dessuten har vi i Norge ikke veldig mye mer fuktighet utendørs enn vi har innendørs... Simen Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Vel jeg satt datan på taket å håper lynet skal ta den. Hvorfor straffer du pcen på den måten, har jeg ikke sagt du skal slutte å behandle pcen som bikkja ? Lenke til kommentar
bureaucrator Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Vel jeg satt datan på taket å håper lynet skal ta den. Hvorfor straffer du pcen på den måten, har jeg ikke sagt du skal slutte å behandle pcen som bikkja ? I vår tid, når datamaskinen tar over livene våre, er det jo viktig å vise hvem som er sjefen: "Nei fy! Slem PC!" Lenke til kommentar
Fugir0x0r Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Dessuten har vi i Norge ikke veldig mye mer fuktighet utendørs enn vi har innendørs... Simen Har du vært ute da det er tåke om morgenen eller? Vil si det er del fuktighet i lufta da som ikke er så sunn for pc'en! Lenke til kommentar
Remo Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Vel jeg satt datan på taket å håper lynet skal ta den. Hvorfor straffer du pcen på den måten, har jeg ikke sagt du skal slutte å behandle pcen som bikkja ? I vår tid, når datamaskinen tar over livene våre, er det jo viktig å vise hvem som er sjefen: "Nei fy! Slem PC!" ROLF Lenke til kommentar
dbdm Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Hvorfor ikke bare hive PCen med en gang da? Ikke kast meg. db Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå