Rubex Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Den 14. August sendte jeg inn en klage til forumstyret. Etter en stund fikk jeg en automatisk mail tilbake om at saken skulle behandles, og at jeg skulle få svar innen 2-5 arbeidsdager. (Mandag-Fredag). I dag, altså den 5. September, har jeg enda ikke fått svar fra forumstyret Kan ikke akkurat rose de på den fronten nei..... Lenke til kommentar
Blib Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Da denne posten ikke handler om Hardware.no, men om (delvis) forumet, vil den bli flyttet til rett kategori. For øverig er vi veldig fullt klare over problemene. Jeg arbeider på spreng internt med å mase på dem Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Organisasjonskultur og Forbedringsprosesser er fine ord å Google.. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=279726 derfor har vi ventet med å svare på sakene og de ansvarlige er atter en tipset om saken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg