Cilleron Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 (endret) Når jeg prøver å kjøre cs, stopper spillet opp i det det loader, og noen ganger kommer vpu-recover opp. Dette gjelder både med direct3d og opengl. noen som kan hjelpe? Endret 8. september 2004 av Cilleron Lenke til kommentar
WipeOut- Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 (endret) useriøst: nytt skjermkort som har komt eller? har sikkert noe med pcen din å gjøre i følge speccsa: Windows 2.0, 256kB ram, Cyrix 286 8MHz, 16mb hdd seriøst: prøv å skru av vpu recover btw såg du hadde det i real pc speccs også, det heter XT å ikke XP Endret 5. september 2004 av WipeOut- Lenke til kommentar
Hemulen89 Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Prøv å skru av vpu recover Lenke til kommentar
Cilleron Skrevet 5. september 2004 Forfatter Del Skrevet 5. september 2004 (endret) det er et pro modda til xp, har aldri virka med half-life, hverken før eller etter modding...ja, jeg har prøvd å slå av vpu recover, og å sette det til agp 4x...men jeg har ikke muligheten til å slå på fast writes Endret 5. september 2004 av Cilleron Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 det er et pro modda til xp, har aldri virka med half-life, hverken før eller etter modding...ja, jeg har prøvd å slå av vpu recover, og å sette det til agp 4x...men jeg har ikke muligheten til å slå på fast writes bare et lite tips der...det heter ikke xp, det heter XT. Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 (endret) Jeg har også Radeon 9600XP og Windows XT. Neida...Har 9600XT. Seriøst:Hvilken driver bruker du? Endret 5. september 2004 av Morten K Lenke til kommentar
Cilleron Skrevet 6. september 2004 Forfatter Del Skrevet 6. september 2004 sorry, min leif... omega-drivere...2.5.67 Lenke til kommentar
Cilleron Skrevet 8. september 2004 Forfatter Del Skrevet 8. september 2004 Nå har jeg forsøkt clean install av windows, bytte drivere (både ati og omega, gamle og nye) endre på 8x/4x, fastwrites on/off, vpu recover on/off, men alikevel er det ikke mulig å spille noe som helst form for spill...bortsett fra cs i software-mode... Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Nå har jeg forsøkt clean install av windows, bytte drivere (både ati og omega, gamle og nye) endre på 8x/4x, fastwrites on/off, vpu recover on/off, men alikevel er det ikke mulig å spille noe som helst form for spill...bortsett fra cs i software-mode... Er det ett nytt kort dette her? Har du muligheten til å prøve kortet i en annen maskin? Lenke til kommentar
Cilleron Skrevet 8. september 2004 Forfatter Del Skrevet 8. september 2004 kjøpte kortet rett før jul (eller var det i januar?) alle jeg kjenner her omkring har bærbare.... (SVIKERE!!!) Lenke til kommentar
VinterUlv Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 (endret) Øk volten på AGP porten med 0,1V. Det funka for meg. Edit: Jeg hadde samme problemet med mitt 9600XT kort på et Abit KV7 hovedkort, rettere sagt med ET, ikke CS (spiller ikke CS). Jeg har ikke dette problemet på Abit NF-7 hovedkortet. Endret 8. september 2004 av VinterUlv Lenke til kommentar
Cilleron Skrevet 8. september 2004 Forfatter Del Skrevet 8. september 2004 har bare voltmodda en gang og da gikk den spitter nye amd 2500+ til stjernene....og det var den gang det ikke var noe mer enn 2500+...så det er jeg litt redd for....hvor mye er trygt? Lenke til kommentar
Kløno Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 et skudd i mørke, men likevell seriøst ment. skjekk at dato og klokkeslett i kontrollpanel er rett. Media player virker kun til år 2067, trur eg det var. Årstallet hoppa noen år framover hos meg en gang eg overklokka litt for mye. Dette gjorde at dei fleste spill/programmer ikkje virka hos meg. Lenke til kommentar
Cilleron Skrevet 8. september 2004 Forfatter Del Skrevet 8. september 2004 Nei, klokka går riktig..... Er det noen som vet hvor jeg kan få fatt på original bios til mitt kort? Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 cilleron har akkurat samme problem som deg og har et ATI Sapphire 9600 PRO Atlantis Fireblade Edtition.. har du funnet en løsning på dette problemet?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå