Racerro Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Wild Thing.mpg uploaded to XXXXXX, 29682128 (29682128), 3.01 MB/s, 0:00:09 Vedkommende som lasta ned dette brukte dc++ og har ei adsl linje på 8000/512, så mitt spørsmål er, burde dette vere mulig på en adsl linje ? Farta i andre enden er stor nok da det er på ei uninett linje, men syns farta var vel !!! Håper noen kan klare litt opp i dette.. Linja er levert av Mimer. Kan legge til att denne farta varte en heil time, har sjekka min logg og hans å dei samsvarer... Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Filen var kanskje korrupt. Skjer noen ganger at farten på nedlastningen vises som langt over det som er normalt for linjen. Selv har jeg lastet ned en fil på 8MBps på 2048/256 linjen jeg har. Lenke til kommentar
OpusNR1 Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Har skjedd med meg noen ganger også, utrolig plagsomt... Lenke til kommentar
Racerro Skrevet 5. september 2004 Forfatter Del Skrevet 5. september 2004 Det er snakk om over 4,5 gig med filer å alle fungerer etter de var nedlasta.. Så tviler på den teorien ... Lenke til kommentar
OpusNR1 Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 kan jo altids ha vært noe annet, det ville jo ikke vært første gang at folk får større hastighet enn de egentlig skal ha pga. feil elno. Lenke til kommentar
Evilman Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 vis din isp har link til ett uninett er det faktisk mulig at dette har inntruffet. har hørt og opplevd selv at folk innenfor telenors nett har fått mye større hastighet av hverandre en den hastigheten dem har betalt for. og mest trolig kan det hende at du eller brukeren hadde en form for en pakke mulighet på disse filene som sendte biter av informasjonen og la den sammen fort som huff.. vet det finnes løsninger for dette men hvorvidt dette er implementert i dc programmene er jeg ikke sikker på. Lenke til kommentar
Racerro Skrevet 5. september 2004 Forfatter Del Skrevet 5. september 2004 Maskina det vart lasta fra har god kapasitet, men mitt spørsmål var igrunne, hard Adsl kapasitet til å faltisk laste ned med 3.01 MB/s ? Lenke til kommentar
Racerro Skrevet 6. september 2004 Forfatter Del Skrevet 6. september 2004 Hadde håpt noen kunne kaste litt lys over dette Lenke til kommentar
Lordfunkey Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Liten oversikt: ADSL: Downstream : 1.5 - 9 Mbps = ca max 1125KB/s Upstream : 16 - 900 kbps = ca max 112 KB/s men hvem vet da hva som kan skje Lenke til kommentar
atrax Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Jeg har Delta 2400 fra NGT, og jeg har lastet ned filer med en 'hastighet' på 10MB/s, men disse var riktignok tomme. Om filene er tomme eller på andre måter lette å komprimere, kan f.eks. DC++ sende dem med tilsynelatende høyere hastighet enn det linja skulle klare. ADSL-teknologien kan klare 8 Mbps / 640 kbps om du er nærmere sentralen enn 1820 meter. Kilde: howstuffworks.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå