Gå til innhold

Kontor-pc med 2 stk 19" crt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja, vet ikke så mye om lcd, men denne ser grei ut. Litt høy ms, men den skal vel ikke brukes til spill.

Ellers så hadde sikkert et duron/celeron opplegg sikkert passet bra, eventuelt 2500+ XP eller Sempron(socket A). Vet ikke så mye om skjermkortet, men du må ivertfall passe på å få et med 2 DVI-utganger på.

Edit: Fiksa linken.... :blush:

Endret av E-Ton
Lenke til kommentar
Tja, vet ikke så mye om lcd, men denne ser grei ut. Litt høy ms, men den skal vel ikke brukes til spill.

Ellers så hadde sikkert et duron/celeron opplegg sikkert passet bra, eventuelt 2500+ XP eller Sempron(socket A). Vet ikke så mye om skjermkortet, men du må ivertfall passe på å få et med 2 DVI-utganger på.

å lese posten er en fin bil, eller kanskje et stort tog? :ermm:

Lenke til kommentar

å lese posten er en fin bil, eller kanskje et stort tog? :ermm:

Han skrev først LCD, men bytta til CRT senere.

Bra oppsett kennethdammyr.

Lenke til kommentar
Asus P4C800

Intel P4 2.8Ghz, 512KB, 800Mhz

TwinMOS PC3200 512MB RAM

Sapphire Radeon 7000 (står at det er støtte for 2 skjermer, men undersøk det, mulig det ikke har 2 CRT-utganger)

Samsung P80 120GB, SATA, 8MB

Samsung Syncmaster 957P x2

så fint ut det oppsettet der, men hadde tenkt meg ett litt bedre skjermkort som takler hl2 eller noe i den dur.

for å få klarhet i ting så hadde jeg først skrevet lcd, men etter mye tenking så hadde det ikke noe å si om skjermen var stor eller liten. Så jeg bestemte meg derfor at isteden for å bruke 10 000 +/- på lcd så bruker jeg heller 5 000 +/- på ett par crter duger.

-leifs detected-

-Wipe

Lenke til kommentar
' date='06/09/2004 : 19:35'] Dersom du skal ha skjermene rett ved siden av hverandre, ville jeg nesten heller anbefalt LCD. Vet ikke helt hvordan det er med nyere skjermer, men gamle begynner å flimre (og over tid bli defekte) dersom de settes rett ved siden av hverandre.

har kjørt hansol 920p dual før, tror ikke det skal vere noe problem, men skal ha det i tankene

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...