Gå til innhold

Hvordan overklokker man?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Elendig bruk av emnefelt! :mad:

Du bør da kunne klare å ordlegge deg bedre? Da er muligheten for en god respons atskillig bedre også, generelt sett. Om ikke, så blir slike tråder fort oppfattet som useriøse og fjollete.

Ta en titt under "Guider" her på forumet, der finner du en god del grunnleggende info om hvordan du overklokker systemet ditt.

Lenke til kommentar

Hmm skal ikke forhåndsdømme her men jeg har en følelse av at noen prøver å være morsome her :roll: .

Til janivars klokking er noe helt annet enn å stille klokken i windows (som du sikkert allerede vet) om ikke så beklager jeg dette inlegget, og er behjelpelig til å svare på spørsmålet.

Lenke til kommentar

:D Syns det er så gøy med litt humor jeg.. Men fra spøk te alovr : jeg har lite peil på klokking av cpu osv osv.. Men vet du bruker no programmer og får opp ytelsen til diverse deler.. Men åssen, I dunno :dontgetit:

Dere kan sikkert tell me.. Er det mulig å gjøre sånt på Dell sine pcr?

Endret av Janivars
Lenke til kommentar
:D Syns det er så gøy med litt humor jeg.. Men fra spøk te alovr : jeg har lite peil på klokking av cpu osv osv.. Men vet du bruker no programmer og får opp ytelsen til diverse deler.. Men åssen, I dunno  :dontgetit:

Finnes en del programmer til dette feks sisoft sandra (du finner det på google).

Vil anbefale deg å bruke litt mer tid på inleggene dine, smsspråk på forum passer dårlig (beklager dette om du lider av dysileksi)

For å få opp ytelsen må jeg vite mer om spec

Endret av Jaketten
Lenke til kommentar

Som jeg nevnte, ta en titt her: http://overklokking.no/guides/nybegynner/del1/index.html

Du er tydeligvis relativt "barbeint" hva temaet angår, så jeg vil sterkt anbefale deg å lese igjennom denne guiden, og gjerne del to og tre også.

Om du ikke har de grunnleggende forutsetningene på plass, så hjelper det lite om noen forteller deg at du kan gå inn i BIOS og justere spenninger, endre multipliere etc etc.

Det hjelper lite å fortelle noen om hvordan man skreller en banan, om han ikke engang aner hvordan den ser ut...... ;)

Lenke til kommentar
:D Syns det er så gøy med litt humor jeg.. Men fra spøk te alovr : jeg har lite peil på klokking av cpu osv osv.. Men vet du bruker no programmer og får opp ytelsen til diverse deler.. Men åssen, I dunno  :dontgetit:

Finnes en del programmer til dette feks sisoft sandra (du finner det på google).

Vil anbefale deg å bruke litt mer tid på inleggene dine, smsspråk på forum passer dårlig (beklager dette om du lider av dysileksi)

For å få opp ytelsen må jeg vite mer om spec

har ingen planer om slikt for tiden.. skal kjøpe meg ny pc snart så trenger ik å klokke forløpig, hadde bare vært fint å vite om det funker på Dimension 8400 lissom..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...