Ildflue Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Ikke dum idè, kanskje det blir en kattevarmer på meg og. I og med at vintern nærmer seg. hvis ikke så får bare katten legge seg på gulvet. Det er sikkert varmt der og (har varmekabeler) Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 14. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2004 heh.. det er lenge siden jeg har ledd av noe jeg har lest på internett, dette var jo en morsom tråd.. :!: men jeg har en idè til varmingen av katteplata... hvis du har masse kobber rør, som du lager i streker frem og tilbake, og så en plate oppå der igjen, så blir det sikkert godt og varmt.. skal prøve å illustrere: __________________ __________________| |_________________ _________________| |_________________ _________________| |_________________ _________________| ok, det er kanskje litt vanskelig å se, men hvis røret ligger slik, sett ovenifra, og så legger du en metallplate oppå der igjen, da blir det sikkert bra.. Nettopp sånn jeg hadde tenkt Men tenkte jeg skulle bruke en kobberplate og et kobberrør som jeg lodder sammen slik at varmen kommer mye lettere over til plata! Skal bare polere vannblokkene på arbeidsstasjonen nå så skal jeg finne ut litt mer ang. plata Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2004 Litt mer å tygge på: Har altså lakkert litt deksler o.l. CD-ROM er blitt lakkert også for å "matche" resten av innmaten. Driver å tegner opp harddisk- og CD-ROM-holder så får kuttet til den i morgen regner jeg med! Det som mangler da er at jeg må finpusse litt der hovedkortbrettet stikker ut av kassa. Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 dette så fint ut... hva er den flate tingen som er lakka... kan det være bunnen på cd/dvd-romen? Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2004 (endret) dette så fint ut... hva er den flate tingen som er lakka... kan det være bunnen på cd/dvd-romen? Det kan det være vettu Skal lage en alu front på den trur jeg, istedet for den originale. Så "stealther" jeg den i samma slengen Endret 17. oktober 2004 av Typhon Lenke til kommentar
Paxor Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 På tide med en aldri så liten jule-update? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå