Gjest Slettet+9018234 Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 (endret) rosa plysj, vindusterninger og wonderbaum burde være en selvfølge! Itillegg burde du kanskje lakkere utsiden i litt mørk blåfarge, og plassere f.eks grønne/blå leds i ulike ymse hull som du borrer ut der hvor katta skal ligge. Den kommer garantert til å lure på hva det er med det samme, men kommer til å takke deg etterhvert! Blåfarge har jo en "avslappende" effekt vettu, og får kanskje katta til å like boksen din enda bedre! Itillegg får "kattesoveplassen" et slags "landing pod" preg (landingsplass preg). Bare et forslag vel og merke. PS: Om du ønsker et litt mer forvillet katt anbefales at ledsene kobles til noe som gir vekslende signal. HDD-pinnene f.eks :!: Hoho, skal like å se katta bli vant til det. Noe selvmotsigende iforhold til prosjektets mål og tittel, men gøy fordêt! mvh Sobient Endret 14. september 2004 av Slettet+9018234 Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 14. september 2004 Forfatter Del Skrevet 14. september 2004 (endret) Ikke si sånnt a, kanskje jeg gjør det Men pusestoff på utsiden hadde vært en idè, kanskje den trur det er en annen katt Får gjort litt etter jobb i dag så kommer med mer bilder Kveldens gjøremål: Skjære til hk-brett måle og tegne opp på bakplate Pusse bunnplata slik at den passer med bakplata Lime det sammen Endret 14. september 2004 av Typhon Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 25. september 2004 Forfatter Del Skrevet 25. september 2004 Update: Etter mye ikke-jobbing på prosjektet er det nå dags med en liten oppsumering av hva jeg har gjort og hva jeg har øverst på lista mi: Gjort: Skjært til alle platene som danner "kassa" Lakkert noe småtteri som skal i maskina Målt opp og gjort klart til utskjæring Førsteprioritet heretter: Skjære til hk-brettet og lakkere det Skjære til bakplaten Lage stativ til cd-rom og harddisk Begynne på cannblokkene (cpu og gpu) Så jeg gjør da _noe_ med prosjektet Fått endel tid i det siste for nå har dama fått tak i Sims 2 så da spiller hun det istedet. (Neida, skal ikke være så slem jenta mi ) Og for dere som lurer: bilder kommer, må bare få klart å rive kameraet løs fra min kjæres klør Lenke til kommentar
Paxor Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Gleder meg til å se åssen resultatet blir Keep up the good-work! Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 26. september 2004 Forfatter Del Skrevet 26. september 2004 Gleder meg til å se åssen resultatet blir Keep up the good-work! Jo takk Driver med litt lakkering "as we speak". Fant ut at alt inni skal være svart silkematt Blir nok bra med uv-katode, gule uv-vifter og gul strømpe utenpå alle kablene Ålright! Lenke til kommentar
atrax Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Du er ikke redd for å skremme bort katten din med alt det fancy lyset? Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 26. september 2004 Forfatter Del Skrevet 26. september 2004 Du er ikke redd for å skremme bort katten din med alt det fancy lyset? Nei faktisk ikke, den blir tiltrukket av denslags Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Du er ikke redd for å skremme bort katten din med alt det fancy lyset? Nei faktisk ikke, den blir tiltrukket av denslags Da ligger den kanskje heller på PCen enn på tastaturet Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 27. september 2004 Forfatter Del Skrevet 27. september 2004 Du er ikke redd for å skremme bort katten din med alt det fancy lyset? Nei faktisk ikke, den blir tiltrukket av denslags Da ligger den kanskje heller på PCen enn på tastaturet Det har du helt rett i! Ikke at den ligger så mye der men liker mer å spasere oppå tastaturet når jeg koder i php Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2004 OK gutter, og jenter selvfølgelig, i morgen er det update-time Laget ferdig psu med kabelstrømper og annet snacks og skjært ut litt i platene. Tilpasset hk-brettet har jeg også gjort. Får se i morgen (mandag 4/10) om dere liker det Lenke til kommentar
JassFatt-aka-Andre Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 (endret) dette blir noe nytt ja stå på Endret 3. oktober 2004 av JassFatt-aka-Andre Lenke til kommentar
P4niX Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Hmm vil ikke katta gi fra seg endel varme til PCen også da? På den måten vil det jo kanskje bli katta som varmer og PCen og ikke omvendt . Uansett bra arbeid så langt Lenke til kommentar
Tofustew Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Husk filter i luftinnsuget, ellers vil du raskt få Norges største hårball inne i den kassa der. Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2004 (endret) Neh, katta varmer vel ikke så mye håper jeg Går nok bra. Men støvfilter skal selfølgelig være med Selv om det hadde vært artig å hatt Norges største hårball Endret 4. oktober 2004 av Typhon Lenke til kommentar
destroyy Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 haha, genialt, du må ha et tak over å da Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2004 haha, genialt, du må ha et tak over å da Hmm... jah kanskje... Var ikke det som var utgangspunktet men kan vurdere det. Kanskje et løst lokk jeg kan ta av og på som det passer meg, eller katten... Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2004 Update: Slik ser nå psu ut i mørket med uv-lys Vet at jeg er _sen_ med updates men har endel å gjøre i fritida også. Men håper dere er tålmodige Gleder meg til å montere hardware snart Lenke til kommentar
DeFalk Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 w0w... stor update å se hvordan det lyser i mørket ... nei da... Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2004 w0w... stor update å se hvordan det lyser i mørket ... nei da... Hehe, driver å prøver å ta bilder av det lille som blir gjort da Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 heh.. det er lenge siden jeg har ledd av noe jeg har lest på internett, dette var jo en morsom tråd.. :!: men jeg har en idè til varmingen av katteplata... hvis du har masse kobber rør, som du lager i streker frem og tilbake, og så en plate oppå der igjen, så blir det sikkert godt og varmt.. skal prøve å illustrere: __________________ __________________| |_________________ _________________| |_________________ _________________| |_________________ _________________| ok, det er kanskje litt vanskelig å se, men hvis røret ligger slik, sett ovenifra, og så legger du en metallplate oppå der igjen, da blir det sikkert bra.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå