Gå til innhold

Anbefalte innlegg

to ting... Mulig det finnes (har sett det på andre steder som bruker samme forum) men at man kan motta mail når noen har skrevet en melding i et emne du har skrevet i.. denne funksjonen er tilgjengelig hvis du lager emne, men ikke hvis du er med i diskusjonen og ønsker å vite om noen har skrevet noe mer.

2. Mulighet for å nullstille alle meldinger =) slik at man har 0 uleste meldinger... slik at jeg en vakker dag kan begynne å prøve å følge med i de kategoriene jeg ønsker. per idag er det så mange meldinger at jeg blir gal. ønsker at jeg en dag kunne si at NÅ setter jeg alt til lest og begynner å følge med. nå leser jeg bare de emnebeskrivelsene jeg syntes virker interessante, mens på newsgroups leser jeg alle og dermed svarer på mange flere meldinger enn jeg egentlig hadde gjort utifra subjekt...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har nå lest alle meldingene fra 01. mai =) så nå får jeg vel bare stikke innom hver dag og lese alle meldingene som har kommet siste dagen så vet jeg at jeg har lest alle meldingene... jaja.. men koselig om "(x ulest meldinger)" ble oppdatert via bruker navn og ikke cookies =) (noe jeg antar at det er)

Lenke til kommentar

Quote:

milkwood skrev (2002-05-07 12:44):

Har nå lest alle meldingene fra 01. mai =) så nå får jeg vel bare stikke innom hver dag og lese alle meldingene som har kommet siste dagen så vet jeg at jeg har lest alle meldingene... jaja.. men koselig om "(x ulest meldinger)" ble oppdatert via bruker navn og ikke cookies =) (noe jeg antar at det er)

jeg bruker frames versjonen og der funker det med å lese fra forskjellige maskiner. Har jeg markert noen poster lest mens jeg er på jobb er de markert lest når jeg kommer hjemm.

Amund har sagt at han ikke kommer til å videreutvikle den gamle versjonen, bare framesversjonen.

Lenke til kommentar

Quote:

milkwood skrev (2002-05-07 16:16):

framesversjonen? den gamle versjonen?

hvem er tilgjengelig for oss vanlige dødelige da?

amund?

=)

på HWs forside i kollonen som viser siste meldinger fra forumet ser du 3 valg: flere | søk | frames

flere flytter deg til det vanlige (gamle) forumet.

søk flytter deg til søkesiden (sjokk :wink: )

frames flytter deg til... tada; den nye frames-versjonen.

frames-versjonen kan også nåes ved url: http://forum.hardware.no/frames/

Du kan velge å automatisk logge deg inn hvergang du åpner denne siden og du kan velge om du vil vise alle meldinger eller bare de du ikke har lest.

Lenke til kommentar

Mulig jeg ikke så dette siden jeg går via ok.no, men den frames versjonen stinka i forhold til den "gamle" da.

dropper alt og holder meg til den gamle jeg =) får heller bare prøve å lese alle postene hver dag

Lenke til kommentar

Frames-versjonen kan vel bare kalles en tidlig beta. Det er den Amund vil jobbe videre på, og når den er tilstrekkelig god vil den erstatte det nåværende forumet. Når det skjer er vanskelig å si, men det vil bli en betydelig forbedring i alle henseende!

Lenke til kommentar

Quote:

milkwood skrev (2002-05-07 18:50):

Mulig jeg ikke så dette siden jeg går via ok.no, men den frames versjonen stinka i forhold til den "gamle" da.

dropper alt og holder meg til den gamle jeg =) får heller bare prøve å lese alle postene hver dag

Jeg synes den nye versjonen er bedre jeg.

Bare min mening , men den teller vell litt?

:smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...