ZlummGlumm Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Er det noen her som har fått testa Formula One 2004? Jeg trenger et bilspell å spelle tell gt4 kjem, og har alderi kjøpt eller prøvd et f1 spell før. Er dette spellet et bra sted å starte? Det skal værra tell ps2. Liker ikke bilspell på PC. Lenke til kommentar
duda Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 jeg lagde en lik tråd, før deg. noen minutter før kanksje. http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=293018 men lurer hvertfall på det samme. Lenke til kommentar
ZlummGlumm Skrevet 5. september 2004 Forfatter Del Skrevet 5. september 2004 jeg lagde en lik tråd, før deg. noen minutter før kanksje 10 min før faktisk, så den rett etter at jeg posta min... Spooky.. Lenke til kommentar
Acurus Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Har ikkje prøvd det så er vel ikke helt kvalifisert til å svare, men har prøvd 2003. Å det er iallefall en sikelig sim, som etter min menig blir alt for vansklig viss du ikke liker den type spill. Det er nesten helt umulig å holde seg på vegen. Det finnes en haug av hjelpemidler som kan gasse, bremse, svinge, u name it. Men det blir liksom ikkje noe gøy... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå