Gå til innhold

Ti4600 fra komplett feilprisa ell?

Mio

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir vel litt av det samme som ATI kortene i bulk, dvs. kjører litt lavere hastighet på core og minne. Uanz, så er det jo et rimelig bra tilbud. Eneste kjipe er at det ikke er med DVI->RGB overgang hvis man ønsker å kjøre to skjermer, men det går jo ann å fikse uanz.

Lenke til kommentar

Hei!

Sinnsykt bra pris på kortet ja! Det er 350 Core og 600 Memory! Selv om det er bulk er jo ikke kortet noe dårligere, det følger bare ikke med den sure programmvaren som man bare kan laste ned! Så til Søndag 12 Mai(Konfirmasjon) bestiller jeg PC fra komplett med ASUS GF4 Ti4600 Bulk :smile: Gleder meg så sinnsykt!

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-05-07 17:43, fUsiOn skrev:

dere har visst ikke forstått hva bulk betyr.. det er bare det at det følger bare med driver og kortet.. ikke spill og boks.. kortet er ikke dårligere på core eller minne. Hvor i svarte har dere fått det fra??

Mmm, sjekk mitt innlegg, helt enig med deg! Men hva skal vi med programmvare og spill som vi bare kan laste ned? Mmmhmm, gleder meg til å få det kortet i den nye PC-en min ja!

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-05-07 17:43, fUsiOn skrev:

dere har visst ikke forstått hva bulk betyr.. det er bare det at det følger bare med driver og kortet.. ikke spill og boks.. kortet er ikke dårligere på core eller minne. Hvor i svarte har dere fått det fra??

ATI hadde Radeon kort, hvertfall for ett år siden (det var da en kompis av meg kjøpte ett slikt i bulk versjon) som hadde forskjellig hastighet på bulk og retail...bulk versjonen var klokket ned....har sjekket det selv på ett bulk kort....

...egentlig skal det ikke være noe forskjell på bulk og retail når det gjelder spec....men det lønner seg å sjekke...hvertfall med ATI kort :wink:

[ Denne Melding var redigert av: dudsi på 2002-05-07 17:55 ]

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-05-07 18:05, fUsiOn skrev:

ja da sier jo det alt om ATI og bulk.. hehe

nei jeg ahr aldri opplevd at bulk er dårligere... kameraten din MÅ ha kjøpt en dårligere versjon elelr noe.. eller så klokka han den ned selv..
:grin:

Det kortet var ikke nedklokket selv....det var levert slikt fra ABIT...da det var i salg så var det common knowledge :wink: ....det skal være mulig å søke på nettet for å finne artikler om det.

Lenke til kommentar

Det er et faktum at ATI kort i bulk ble levert med lavere hastighet enn i retail. Slik virker det som om det er her også, men det er altså ikke tilfelle med Asus kortet.

En annen ting: Bulk er som folk sier kun kort + drivere og thats it. Når det gjelder GF4 kort, så er det med en liten ting ekstra på de fleste her, nemlig DVI->RGB overgang. Denne koster alene over 300 kroner. Av en eller annen merkelig grunn følger ikke dette med på f.eks Creativ sitt GF4 Ti4400 kort, det ligner faktisk mer på en bulkversjon MED eske.. Bulkversjon er altså et forskjellig begrep fra produsent til produsent.

Asus GF4 Ti4600 i ukens tilbud er 100% reelt, og er et rimelig godt kjøp. Om et par måneder så er dette normalprisen.

Tomas

(som har sett gjennom samtlige forskjellige GF4 kort, både MX og Ti utgaver).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...