Sir_cruz Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 (endret) Først så må jeg finne ut av hvilken Konsoll jeg skal ha spill til. XboX eller GC ? kansje PS2 men lite sansynelig Og så etter det må jeg få valgt spill . noen forslag ? Tengte litt på spill som GTA osv men orker ikke vente helt til GTA : SA kommer så noen forslag ? POST NR. 666 Endret 5. september 2004 av Chris_p4_2.8@800 Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 burnout 3 skal visst være ålreit bra ifølge previews o.l kommer den 10. elns Lenke til kommentar
Magus Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Ninja Gaiden til Xbox, hvis du ikke har det allerde. Enig med Frikky, bortsett fra at Burnout 3 ikke bare er "ålreit", det er det mest geniale bilspillet noengang! Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 6. september 2004 Forfatter Del Skrevet 6. september 2004 Ninja Gaiden til Xbox, hvis du ikke har det allerde. Enig med Frikky, bortsett fra at Burnout 3 ikke bare er "ålreit", det er det mest geniale bilspillet noengang! hva er ninja gaiden ? Lenke til kommentar
Cord Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 DETTE er Ninja Gaiden og det anbefalles på det sterkeste!!! (Ikke om du har dame, for da får du mye kjeft.. JEG gjorde nå iallfall det ) Lenke til kommentar
Laman Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Si hvilke spill du har fra før så blir det lettere å anbefale noen til deg. Halo har du vel? Lenke til kommentar
Warlord Nazdreg Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 liker du RPG spill vil æ anbefale "morrowind:game of the year edition" på det sterkeste... Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 6. september 2004 Forfatter Del Skrevet 6. september 2004 HAR Xbox: Topspin pgr2 GC: spøkelse hus spelle med luigi super Smash melee sonic heros soul calibur tony hawk 3 og 4 Smario sunshine Sims karah bandicott eller noe En lilla drage som spruter flamme\is osv sitter ikke med alle spilla foran meg så jeg husker ikke alle men skal si ifra om jeg har noen flere .. mange av disse er søstra mi sine bare så dere vet det men de fleste er tøffe men ikke sonic eller krash Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Xbox: Halo eller Ninja Gaiden Gamecube: Metroid Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Xbox: Sudeki, fabelaktig rpg Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Metal Gear Solid:The Twin Snakes til GC Lenke til kommentar
madmurdoc Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Tales of Symphonia på GC!... Gleder meg no sykt til dette kommer... Blir sikkert konge.. Har dessverre ikke noen utslipps dato på dette.. Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 6. september 2004 Forfatter Del Skrevet 6. september 2004 hmm masse spill her ja . lønner det seg og vente .. ? hva med DRIVER3 ? Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 6. september 2004 Forfatter Del Skrevet 6. september 2004 Xbox: Sudeki, fabelaktig rpg Hvor får jeg kjøpt det henne ? Jeg vill ha det er det likt FF x2 ? Lenke til kommentar
redflame Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 hmm masse spill her ja . lønner det seg og vente .. ? hva med DRIVER3 ? nei , ikke kjøp det det er fryktlig mye dårligere en gta, kjøp da heller mafia til xbox , det er veldig likt gta , litt tregere biler men "storyen" er så mye mye bedre Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Hva med Mario Kart:Double Dash til GC? Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 6. september 2004 Forfatter Del Skrevet 6. september 2004 Hva med Mario Kart:Double Dash til GC? noe bra ? har hørt det er litt tøfft Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Xbox: Sudeki, fabelaktig rpg Hvor får jeg kjøpt det henne ? Jeg vill ha det er det likt FF x2 ? http://www.itpro.no/omtaler.php?op=Spill&id=466 og trykk "kjøp spillet" kampsystemet er utrolig kult, særlig når alle fire man styrer kaster de villeste spells samtidig Lenke til kommentar
Magus Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 hva er ninja gaiden ? Hvordan er det mulig å ha Xbox og ikke ha hørt om Ninja Gaiden??! Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 6. september 2004 Forfatter Del Skrevet 6. september 2004 Xbox: Sudeki, fabelaktig rpg Hvor får jeg kjøpt det henne ? Jeg vill ha det er det likt FF x2 ? http://www.itpro.no/omtaler.php?op=Spill&id=466 og trykk "kjøp spillet" kampsystemet er utrolig kult, særlig når alle fire man styrer kaster de villeste spells samtidig kan du spille flere på det ? eller alle i CREW et som følger etter deg ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå