Zepticon Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Hei... Har nettopp kjøpt meg trådløs router med switch og USB nettverkskort fra 3Com men har litt problemer med å få ting til å funke.... Jeg har satt opp ruteren på kontoret, og koblet PC'en som står der, og internett, til Routern via en vanlig nettverkskabelkabel. Nede på *gutterommet* har jeg en annen PC' stående som jeg har USB kortet på. Problemene er: -1- Når windows har stått på en stund slutter internettoppkoblingen å funke. Dette vil si at verken IE, Opera eller MSN finner internett. Det rare er at både DC++ og Azureus fremdeles kan laste ned filer. -2- Når jeg prøver å kryptere, og begrense adgangen den trådløse forbindelsen misrter jeg kontakten mellom USB kortet og Routern. Hva gjør jeg feil? -3- Jeg ønsker også å kunne dele filer over nettverket, men finner ikke ut hvordan dette skal gjøres. Jeg har prøvd mange av de forskjellige alternativene på nettverksinnstillingene i Windows XP Home, men finner fremdeles ingen andre maskiner i nettverket. Som dere sikkert skjønner er jeg litt fortvilt... Og håper noen kan hjelpe meg... Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 6. september 2004 Forfatter Del Skrevet 6. september 2004 bump... Må seriøst ha hjelp.. Får ikke ting til å funke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå