Gabriel Shear Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Hva er det siste Worms spillet? Er det fett? Når kom det ut? Fikk lyst til å spille Worms etter gammelt Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Det siste er vel Worms 3D, og etter det jeg har hørt så suger det noe helt sinsykt. Men har ikke spilt det selv, så vet ikke. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 (endret) Det siste er vel Worms 3D, og etter det jeg har hørt så suger det noe helt sinsykt. Men har ikke spilt det selv, så vet ikke. Hvem har du hørt det av? Det suger så altså ikke! Anyways, Worms 3D er det nyeste ja, men det kommer en expansion nå snart...Husker ikke navnet i farten... EDIT: Jeg tok litt feil angående det kommende Worms... Det er IKKE en expansion, men et helt nytt worms spill, som vil få navnet "Worms Forts: Under Siege" Og det vil komme denne høsten... Det vil hovedsaklig Gjennspeile forskjellige tids-epoker! (ww2, vikinge-slag, middelalder, framtid, nå-tid osv) Det skal også gå an å ta i bruk ressurser for å bygge bygninger, som bunkere, og våpen-fabrikker! Endret 5. september 2004 av MeTa][iC Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Worms 3D er fett! Har brukt en god del timer på det ja. :-) Lenke til kommentar
hwknut Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 (endret) Usj! Worms 3d var elendig. Dårlig grafikk, ble fort lei og du fikk ikke den samme "feelen" i Worms 3d som worms i 2d. Endret 5. september 2004 av hwknut Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Worms 3D er etter min mening, et veldig underholdende spill! Hadde det morsomt mange timer med det. Det er selvsagt mye morsommere når man spiller med kamerater, enn alene - akkurat som de tidligere Worms-spillene. Grafikken synes jeg var koselig, og den fungerer ganske bra. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 kenskje leg skal kjøpe det... hv koster spillet? Lenke til kommentar
INTERcEPTOR Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Usj! Worms 3d var elendig. Dårlig grafikk, ble fort lei og du fikk ikke den samme "feelen" i Worms 3d som worms i 2d. Jeg fikk samme inntrykk da jeg først prøvde spillet, men det er faktisk meget bra, må bare venne seg til måten det spilles på. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 kjøper det jeg... har spilt wwp leeeeeeennnnge Lenke til kommentar
Blib Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Worms3D er rett og slett genialt. I mine øyne den beste porting fra et 2d-spill til 3d noensinne. Utrolig morsomt å spille sammen med andre selfølgelig, og jeg gleder meg iallefall enormt til Worms Forts: Under Siege kommer neste uke(?) Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Worms3D er rett og slett genialt. I mine øyne den beste porting fra et 2d-spill til 3d noensinne. Utrolig morsomt å spille sammen med andre selfølgelig, og jeg gleder meg iallefall enormt til Worms Forts: Under Siege kommer neste uke(?) Avataren din Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 (endret) Æsj Worms 3D var elendig . Kjøp deg heller noen av 2D klassikerne, eller Hogs of War til PSX Endret 5. september 2004 av ehs5 Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Æsj Worms 3D var elendig . Kjøp deg heller noen av 2D klassikerne, eller Hogs of War til PSX ja de gmle worms klassikerne nei hogs of war er dårlig... Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Worms3D er rett og slett genialt. I mine øyne den beste porting fra et 2d-spill til 3d noensinne. Utrolig morsomt å spille sammen med andre selfølgelig, og jeg gleder meg iallefall enormt til Worms Forts: Under Siege kommer neste uke(?) Avataren din Skulle til å si det!^^ Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 http://www.wormsforts.com/about.html - Lurer på om det blir no bra Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Likte ikke worms 3D jeg. Ble ikke helt det samme. Ikke det at jeg har spilt det så mye da for det gidda jeg ikke. Gikk tilbake til WormsWorldParty jeg. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Førsteintrykket da jeg prøvde Worms3D, var "Uææh, hva er dette?" og "De har jo ødelagt gode gamle Worms", men det var faktisk utrolig morsomt. Lenke til kommentar
OlaML Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Nettkoden er irriterende da, av en eller annen grunn legger de inn 10 sek delay (t.o.m. på LAN!) mellom hva du gjør og hva andre ser. Antagelig en buffer siden de andre kan se "live" bevegelsene du gjør, men siden tilogmed CS klarer dette.... Kanskje det er en workaround... Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Holder meg til Worms 2. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Likte ikke worms 3D jeg. Ble ikke helt det samme. Ikke det at jeg har spilt det så mye da for det gidda jeg ikke. Gikk tilbake til WormsWorldParty jeg. me too Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå