Gå til innhold

Spørsmål om TG


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ok, må bare spørre... Hva er HW rekke ?

Hørt så mye snakk om det rundt omkring på nettet...

 

Men hvordan var det med lagring av tingene?

Noen tips?

HW rekka er en gjeng som drar på TG. Rekka er veldig fint for folk som drar aleine men også andre som har lyst å sitte med flere. Har selv aldri vært med på rekka(holder meg med gjenngen av venner jeg pleier å dra med)

 

Skal man sove i hallen har man tingene som regel under plassen sin.Med andre ord,man tar ikke med det dyreste man har og legger det i baggen, spessielt ikke hvis man drar aleine. Verdisaker som mobil,penger og evt kamera bør man ha på seg heletiden hvis ikke en kompiss/vennine kan passe på det.

Endret av estella_87
Lenke til kommentar

Penger, mobiltelefon, nøkler, medisiner og annet legger man nederst i soveposen :) Dette vil du uansett ha med deg til evt. svømmehall og butikk.

 

Hvis du sier til sidemannen at ingen andre her har noe med pcen din å gjøre, vil han nok ta en ekstra titt om det kommer noen som ikke ser ut som deg.

Lenke til kommentar
Ok, takker for svar :grin:

 

Er det liksom like mange Fjortisser som på andre LAN?

 

Fjotisser vil det alltid være en del av. Men man har også en del folk i 20 + alderen. Er selv 22 år og vært på TG 3 gagner og kommer igjen neste år. Har man med seg noen venner på sin egen alder å sitte sammen med så er det ikke noe problem. Verre var det vell året jeg dro aleine og havnet mitt mellom en gjeng 14 årig gammle gutter

Endret av estella_87
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Penger, mobiltelefon, nøkler, medisiner og annet legger man nederst i soveposen :) Dette vil du uansett ha med deg til evt. svømmehall og butikk.

 

Hvis du sier til sidemannen at ingen andre her har noe med pcen din å gjøre, vil han nok ta en ekstra titt om det kommer noen som ikke ser ut som deg.

 

hvem vet hva naboen driver med da?

plutselig er både disk, mus, tastatur og hylla borte, sammen med naboen...

Lenke til kommentar
hvem vet hva naboen driver med da?

plutselig er både disk, mus, tastatur og hylla borte, sammen med naboen...

 

Det er faktisk veldig lite sannsynlig. Det lureste er å snakke mye med sidemannen og bygge opp et godt forhold, sånn at du kan føle litt på om han/hun er til å stole på eller ikke. De fleste vil ikke kødde med greiene til naboen sin, men det finnes selvsagt råtne egg over alt. Ta vare på de viktigste tingene dine selv, og så må du nesten bare stole på at ingen stjeler tastaturet ditt mens du er på do.

Lenke til kommentar

I år hadde jeg hadde laptop med eksternt tastatur og mus, og to eksterne harddisker. I begynnelsen koblet jeg fra og pakket ned alt hver gang, men etterhvert klappet jeg bare ned Laptopen og lot alt stå. Allierte meg godt med begge sidemennene (som jeg forsividt hadde gjordt på forhånd med Team24), og ingenting ble stjålet, hverken hos meg eller noen jeg vet om. Vi satt jo også på HW-rekka, og det er ikke den mest utsatte rekka, vil jeg tro.

Lenke til kommentar
I år hadde jeg hadde laptop med eksternt tastatur og mus, og to eksterne harddisker. I begynnelsen koblet jeg fra og pakket ned alt hver gang, men etterhvert klappet jeg bare ned Laptopen og lot alt stå. Allierte meg godt med begge sidemennene (som jeg forsividt hadde gjordt på forhånd med Team24), og ingenting ble stjålet, hverken hos meg eller noen jeg vet om. Vi satt jo også på HW-rekka, og det er ikke den mest utsatte rekka, vil jeg tro.

samme gjorde jeg når jeg var aleiene på tg i 08(jeg kjente ingen rundt meg)

Endret av estella_87
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
TG har blitt god business for grådige arrangører. Inngangsbilletten har bare gått oppover.

Hadde inngangspenger vært 2-300 kr så hadde det vært greit.

 

Ellers synes jeg TG minner meg om District 9 filmen. Skjønner ikke hvorfor folk gidder å betale så mye for å pine seg selv.

poenget ditt er?

 

alle pengene går til tg vist du ikke viste det... så du mener det skal koste like mye som det gjorde på første tg?

 

piner ikke meg selv. tg er gøy. men du vet tydeligvis ikke så mye om tg siden du ser på det som å pine seg selv.

Endret av estella_87
Lenke til kommentar
TG har blitt god business for grådige arrangører. Inngangsbilletten har bare gått oppover.

Hadde inngangspenger vært 2-300 kr så hadde det vært greit.

 

Ellers synes jeg TG minner meg om District 9 filmen. Skjønner ikke hvorfor folk gidder å betale så mye for å pine seg selv.

 

TG er et non-profitt arrangement, så at arrangørne er blitt grådige kan jeg ikke helt se stemmer. I så fall må du nok heller rette kritikken din mot parter som HOA og dem som faktisk tjener noe på dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...