GosSiP Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Hei! Jeg skal på TG i år, og siden jeg bor i Kristiansand har jeg planer om å ta toget til TG. Så det jeg lurer på er om det går noen arangerte busser eller noe fra Togstationen og inn til TG? Jeg har sjekka gjennom Gathering.org men fant ikke noe info der. Plis svar! Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Hei!Jeg skal på TG i år, og siden jeg bor i Kristiansand har jeg planer om å ta toget til TG. Så det jeg lurer på er om det går noen arangerte busser eller noe fra Togstationen og inn til TG? Jeg har sjekka gjennom Gathering.org men fant ikke noe info der. Plis svar! Spør igjen til neste år Lenke til kommentar
GosSiP Skrevet 5. september 2004 Forfatter Del Skrevet 5. september 2004 Oi sorry mente til neste år Ekke helt med i dag ass! Satt her å tenkte over det, måtte faktisk ut å spørre muttern om neste påske er neste år Men noen som har noe peling på dette da? Pritty please Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Kommer nok etterhvert... Er nesten et halv år til neste. Det pleier alltid å dukke opp busser i januar/feb tida Lenke til kommentar
Janivars Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Kommer nok etterhvert... Er nesten et halv år til neste. Det pleier alltid å dukke opp busser i januar/feb tida tar det 3-4 måneder å komme seg opp til TG da? Lenke til kommentar
GosSiP Skrevet 6. september 2004 Forfatter Del Skrevet 6. september 2004 Hehe =) Med da regner jeg med at det går busser da. For jeg gidder ikke å bruke så sykt mye ekstra på å ta Taxi helt til Vikingskipet, men jeg aner jo ikke hvor langt det er fra Togstationen til Vikingskipet da? Noen som vet? Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 jepp, bor i hamar! blir vel ca 1 km (muligens litt lite) men taxiene skjører fra togstasjonen så det blir ikke såååå dyrt.... Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 hvis ikke pcn din er for stor så klarer du lett å bære den til vikingskipet.togstasjonen ligger "rett borti gata" for vikingskipet. (noen få hundre meter) Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Med en gang du går av toget, finner du nok et par andre som er med på å spleise på maxi taxi... gjorde dette på TG03, vi var rundt 6 stk, kosta 20kr hver... Lenke til kommentar
GosSiP Skrevet 6. september 2004 Forfatter Del Skrevet 6. september 2004 Rett borti gata? Hmm da skal jeg nok klare det. har lan-bag til pc'en så ikke no stress Ja er det sånn at man kan se bort til vikingskipet fra Stationen? Og bare sånn..stationen heter hamar? Har skjedd før at jeg har gått av på feil station Ekke den skarpeste kniven i skuffa når det gjelder sånn nei Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Du kan nok ikke se skipet, men hvis du følger hovedveien, så kommer du dit om noen hundre meter... Anbefaller det på det sterkeste å få med folk på taxi/ta taxi alene... Det siste du trenger er å være helt utkjørt før du har slått på maskinen... Lenke til kommentar
GosSiP Skrevet 6. september 2004 Forfatter Del Skrevet 6. september 2004 (endret) Ok, da tar jeg nok å tar taxi bort da..Et par hundre meter =9 Men minimums taksten på taxier er vel 100 eller noe så da rekker jeg vel å svinge innom nærmeste butikk for å handle opp et lager med cola også da :!: Stationen heter hamar..ikke hamar V eller hamar N eller noe sånt crap vel? Endret 6. september 2004 av GosSiP Lenke til kommentar
Josten Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Dro med tog forbi for noen uker siden. 99,9% sikker på at det bare var Hamar. Lenke til kommentar
cyberho Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 så det kommer buss altså? Lenke til kommentar
diversity Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 OT: Noen som vet om det funker å ta tog direkte fra Bergen til Hamar? eller må man skifte tog i mellom... mvh Erik Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 OT: Noen som vet om det funker å ta tog direkte fra Bergen til Hamar? eller må man skifte tog i mellom... mvh Erik www.trafikanten.no Lenke til kommentar
ZeZar is BACK Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Går buss Arendal -> TG Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Hei!Jeg skal på TG i år, og siden jeg bor i Kristiansand har jeg planer om å ta toget til TG. Så det jeg lurer på er om det går noen arangerte busser eller noe fra Togstationen og inn til TG? Jeg har sjekka gjennom Gathering.org men fant ikke noe info der. Plis svar! Det skal bli vanskeløig å arrangere buss! Hvor i fanken skal PC'ne stå da?! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå