Gå til innhold

Spørsmål om TG

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg skal på TG i år, og siden jeg bor i Kristiansand har jeg planer om å ta toget til TG. Så det jeg lurer på er om det går noen arangerte busser eller noe fra Togstationen og inn til TG?

Jeg har sjekka gjennom Gathering.org men fant ikke noe info der.

Plis svar! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

Jeg skal på TG i år, og siden jeg bor i Kristiansand har jeg planer om å ta toget til TG. Så det jeg lurer på er om det går noen arangerte busser eller noe fra Togstationen og inn til TG?

Spør igjen til neste år :)

Lenke til kommentar

Rett borti gata? Hmm da skal jeg nok klare det. har lan-bag til pc'en så ikke no stress :p

Ja er det sånn at man kan se bort til vikingskipet fra Stationen? Og bare sånn..stationen heter hamar? Har skjedd før at jeg har gått av på feil station

:blush::w00t:

Ekke den skarpeste kniven i skuffa når det gjelder sånn nei :green:

Lenke til kommentar

Ok, da tar jeg nok å tar taxi bort da..Et par hundre meter =9 Men minimums taksten på taxier er vel 100 eller noe så da rekker jeg vel å svinge innom nærmeste butikk for å handle opp et lager med cola også da :!:

Stationen heter hamar..ikke hamar V eller hamar N eller noe sånt crap vel? :hmm:

Endret av GosSiP
Lenke til kommentar
Hei!

Det skal bli vanskeløig å arrangere buss! Hvor i fanken skal PC'ne stå da?!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...