LtdEdFred Skrevet 7. november 2001 Del Skrevet 7. november 2001 Jeg bare lurer på: Er det noen forskjell på ytelsen mellom AGP og PCI skjermkort?? Har et fordømt Skjermkort som er integrert i hovedkortet og ingen AGP sloter, men jeg har PCI... Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 7. november 2001 Del Skrevet 7. november 2001 Hei! Ja det er litt ytelses forskjel på AGP og PCI, menmen jeg har oxo det samme problemet, integrert i hovedkortet. Er så lei av å kjøre på Software på CS nå :sad: Så jeg slo til å kjøpte et GeForce2 MX-200 PCI på komplett 786,- ikke det billigste men det går ok! (har oxo bare PCI ikke noe AGP nei.. ) Men en kammerat av meg har Nvidia TNT kort, det viser på CS helt greit 89,7 fps uten lagg på open gl i 1024*768. Så jeg tipper det funker bra :wink: Lenke til kommentar
Flakkmeister Skrevet 7. november 2001 Del Skrevet 7. november 2001 AGP porten er en kortplass spesiellt designet for grafikkort/skjermkort. Den er raskere en PCI slotene som kan brukes til "alt mulig" :smile: Lenke til kommentar
Robinkle Skrevet 8. november 2001 Del Skrevet 8. november 2001 Husk også at du ikke får AGP texturering med et PCI skjermkort. Det betyr at du helst må ha mye minne på skjermkortet til texturer. Hint: Får å frigjøre mer minne på skjermkortet, så senker du fargedybde og oppløsning. Bare så det er sagt :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå