The Stig Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 (endret) He he, har litt lyst til og høre andres mening om jeg burde gjøre noe med et "problem" på pcen min... Jeg har nå kommet fram til at jeg har en inntligent PSU. Da jeg vær gang etter og ha transportert pcen føler den for div morsome oppstarter. Nå nettopp startet den med en gøyal speakern lyd, (tkkkk, tkkk, tkkkk >>>>>) Mens jeg fikk noe greier om at Windows startet opp feil forrige gang. Svarte så ja og pcen startet vanlig. Lurte på om noen kunne ha forslag til hvorfor den alltid er "teit" etter transport?! Mvh Stikk Endret 5. september 2004 av Stikk-kont@kten Lenke til kommentar
.V. Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Hehe, min pc klager alltid over "No keyboard detected" og "System failure due to CPU overclocking", fordi jeg en gang for lenge siden satt i en 200gb disk. Disken er flyttet til filserveren, windows installert på nytt et par ganger og OS-disken er byttet ut. Er sånn ca hver tredje gang jeg slår på pcen at det skjer. Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Har ikke vært borti ditt problem, men når jeg hadde GF Ti4200 så "hoppet" driverne ut når jeg transporterte maskina med bil, men ikke når jeg flytta den til naboen med trillebår. Datamaskiner er rare og uforrutsigbare. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 5. september 2004 Forfatter Del Skrevet 5. september 2004 (endret) Har ikke vært borti ditt problem, men når jeg hadde GF Ti4200 så "hoppet" driverne ut når jeg transporterte maskina med bil, men ikke når jeg flytta den til naboen med trillebår. Datamaskiner er rare og uforrutsigbare. Amen to that! "Det er menneskelig og feile, men for å lage virkelig trøbbel trengs en datamaskin" -Ukjent forfatter. Endret 5. september 2004 av Stikk-kont@kten Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Min pc har en tendens til å "miste" ting på hd når jeg har vært på farting med den :!: Lenke til kommentar
SuperDeformed Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Hvis jeg går inn på evilsrus.tripod.com (moro side, snekret med flash), så finner software brannmuren min ut at den vil klikke, så drar den med seg MSN. Til min store overraskelse nektet den også å starte på ny med start -> avslutt. Eneste siden hvor slikt noengang har skjedd :/ Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 6. september 2004 Forfatter Del Skrevet 6. september 2004 Ha ha, pcer er gøy! Enten man vil det eller ikke, er de en stor oppgave og holde i orden! Litt rart, har liksom aldri vært borti en pc som fungerer 100%... Liksom alltid vært 99.3% osv :!: Lenke til kommentar
Mafarx Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 hmmm merkelige ting folk har oppleved da. min private maskin funker 100% som oftest. har hatt den i nå 4 eller 5 år og har kun hatt en ting som har skjed galt med den som ikke var følge av virus, programmeringsfeil eller ting som ikke er kompitable. den ene tingen var en ram brikke som plutselig nektet å sammarbeide. (jeg passet på at den var ordentlig tilkoblet) men hver gang jeg skulle starte maskin stoppet den halveis i oppstarten. skjønte at det ikke var oppstarts fila. har vært borti den mange ganger. Så jeg fikk et tips om at det kunne være ram brikka og jeg tok den ut og prøvde og ting funket satt i den rambrikka jeg tok ut og maskinen funket helt fint igjen. *merkelig* hadde samme problemet med en maskin til en kamerat og der tok jeg ut feil brikke da funket den heller ikke. så man måtte starte maskinen og la den laste helt in og slå av igjen før man kunne plassere brikken i på nytt for at den skulle funke. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Hff. Datamaskiner. Satt en gang i 2 helt nye rambrikker, og da forsvant plutselig alt av nettverkskort, lydkort og cd/dvd-rommer -_- Lenke til kommentar
chokke Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Dataen til en venn av meg fant modem på lydkortet Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 6. september 2004 Forfatter Del Skrevet 6. september 2004 :!: Men ingen som har forslag til hva jeg skal gjøre??? Lenke til kommentar
.V. Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Tja, hvis det er den innebygde speakeren kan du alltids nappe den ut. Eventuellt skrote hele pcen og kjøpe ny. Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Dataen til en venn av meg fant modem på lydkortet Eller at usbporten til n jeg kjenner fikk ip "Assigned by DHCP" Dette var forøvrig ett webcam Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå