Individual-48 Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Jeg har litt lyst på en stasjonær dvd spiller (alltså, ikke en til pcen, sånn boks for å ha i stua, ) Jeg har lyst å batale så lite som mulig, samt at den hadde vært kult om den kunne spille divx, samt litt viktig at den greier brente dvder. Ser at rimi har en dvd spiller nå for 399, og det er vel noe sånt jeg er ute etter. Med andre ord, jeg leter etter en dvd spiller som har følgende. -(bildekvalitet må være ok, har en vanlig 25", og det meste blir vel bra på den.) -Jo mer den spiller av jo bedre. -Må ha fjernkontroll -Billigst er best:) (ikke noe mer enn 1000kr!) håper på gode svar. Lenke til kommentar
Killer336 Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 (endret) Se KISS DVD Så ikke din begrensning på kr. 1000,- Endret 5. september 2004 av Killer336 Lenke til kommentar
Pug Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 (endret) Om du vil ha en som kan spille av DivX/Xvid kommer prisen på på litt over 1000. Jeg anbefaler STERKT å kjøpe en som kan spille av DivX/Xvid, pga. at det virker som et pes å måtte konvertere alle filmfilene du har på PC'en til SVCD/VCD om du vil se dem på en DVD-spiller som ikke takler DivX/Xvid. Denne spilleren virker jo SVÆRT interessant. Jeg har selv forgjengeren, Asono DVDX70, og den er veldig bra, spesielt etter at den fikk støtte for undertekster. Førstnevnte koster omkring 1200 kroner, men det virker ikke som om det er så lett å få tak i den. Sistnevnte, Asono DVDX70, er lett og få tak i, men koster litt mer (1500). Jeg har ikke prøvd den nye til 1200, men den virker svært bra den også. Jeg anbefaler en av disse to. Endret 6. september 2004 av Pug Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Så lenge du ikke snakker om hardware til PC, passer ikke denne posten i annet om hardware. Flyttes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå