GA Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Jeg vil VIREKLIG ikke vite hvordan du vet det Equerm! Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 hahahaha det vil jeg Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Dere vil det ja, la meg si det sann, nettopp spist appelsiner, et fat med litt saft og greier står på bordet. Jeg sitter naken i stolen min (dere har ikke noe med hvorfor) og klarer å skubbe fatet opp i skrittet mitt Er egentlig ikke så mye verre enn det Lenke til kommentar
GA Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Klarte ikke å la være å sjekke om du sa det nei... hehe. Hørtes morsommere ut før du fortalte det, men uansett veldig moro! Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Hehe, tror jeg så gjærne ja Har hørt om folk som stikker tissen i appelsiner men det kan jeg aldri tro er noe spesielt deilig Lenke til kommentar
GA Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Det finnes mange syke syke mennesker som sikkert tenner på det også. HUsker jeg leste en artikkel om sex med trær der dama sa noe som: "Bådet jeg og treet får noe ut av det"... Jeg trodde jeg skulle dette av stolen så mye lo jeg, og mine kollegaer må vel ha trodd jeg fikk et anfall.. Lenke til kommentar
OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Aner dere hvor vondt det er å få appelsinsaft på tissen?Sikkert omtrent noe i samme duren *bumpetibump* 6769467[/snapback] Aner du hvor vondt det er å begynne å klø på pungen når man holder på med å gni trynet inn med aftershave Hvis jeg spiser veldig mye appelsin, fersken eller ananas i løpet av en dag så blir jeg sår i hele kjeften. Så det er nok temmelig normalt Lenke til kommentar
Mato Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 bump of the year eller ? 2 år gammel tråd btw appelsin skal på tissen ?? Lenke til kommentar
nree Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Sist aktiv: 29/08-2006 : 17:14 HalTan er ikke død enda Bursdag 26 Mars 1906 Setter en tier på at han dør snart! Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 håper forresten ikke at appelsinene var israelske :/ 2736909[/snapback] Jeg håper de var israelske =) Lenke til kommentar
Tobe__ Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Er det normalt å oppbevare appelsiner i kjøleskapet? Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Det er vel ikke farlig å spise skallet? Det er jo skall i sånn appelsin-syltetøy-dings... Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Jeg håper de var israelske =) jaså. jeg håper de var... ...planta, plukka og sprøyta av Hitler selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå