Purify Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Jeg setter en tier på at HalTan ikke dør. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Jeg setter en tier på at HalTan kommer til å få en rar farge rundt munnen i en tid fremover. Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Jeg setter en tier på HalTan ikke spiser appelsinskall den nærmeste perioden. (dvs en ukes tid, da har han glemt hele episoden og gjentar "suksessen") Lenke til kommentar
OpusNR1 Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Kanskje du har fått C-vitamin sjokk? Og JA! jeg fikk veldig lyst på appelsin nå, men har ikke noen.... Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Kroppen kvitter seg med all overflødig c-vitamin helt automatisk. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Noen andre som har lyst til å spise appelsinskall så vi ser om alle reagerer likt, eller om HalTan har noe appelsinskallallergi? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Er nok den syren spom har f*cket pingle leppene dine haltan. Ta på lipsyl på leppene så roer det seg ned sikkert. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Jeg setter en tier på HalTan ikke spiser appelsinskall den nærmeste perioden. (dvs en ukes tid, da har han glemt hele episoden og gjentar "suksessen") enda en tier på dette noe i mot ?? Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 hvis de skal skje må ve denne tråden dø først, så han ikke ser sin egen advarsel... Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Haha, du var nok litt for grådig du ja Kanksje jeg skal prøve det samme senere Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Han er logget på msn, så jeg tror han lever ennå. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Han er logget på msn, så jeg tror han lever ennå. Det tror ikke jeg. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 hørtes ikke godt ut med appelsin skall Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Han er logget på msn, så jeg tror han lever ennå. Det tror ikke jeg. Ikke jeg heller Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Brett en skallbit i to og klemm fort/hardt på den med en tent lighter helt inntil,så vil det komme små stikk flammer fra skallet. Kansje det er sprit. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Brett en skallbit i to og klemm fort/hardt på den med entent lighter helt inntil,så vil det komme små stikk flammer fra skallet. Kansje det er sprit. Sprit i appelsinskall? Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Eller bare appelsinsyre eller noe sånt da. Hvis det hadde vært sprit tror jeg vi ville sett mange appelsinslafsende fjortisser rundt omkring. Lenke til kommentar
dessessop Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 dagens lærdon: Slutt å misbruke appelsiner. Spis nokre svisker. vondt skal vondt fordrive Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Aner dere hvor vondt det er å få appelsinsaft på tissen? Sikkert omtrent noe i samme duren *bumpetibump* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå