Zitronballong Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 (endret) Hei Jeg kjøpte for noen dager siden et 9600xt kort som demovare fra psdata. Etter å ha satt kortet inn i shuttle pc'en min og starta en runde 3dmark03, begynnte skjermen å flimre og jeg fikk grafikkfeil mange steder. Det var akuratt som noe av bildet forsvant og det som var på baksiden kom til syne: feks på game test 4 forsvant litt av bekken og jeg så steinene der istedefor (litt vanskelig å forklare, men det var ikke artifacts). Noen som vet hva problemet er? kortet ligger i esken sin nå men kan fastwrite ha noe å si? Har testet kortet i den stasjonære pc'en min med samme resultat. MvH Eirik Endret 5. september 2004 av Zitronballong Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Når du har testet kortet i to forskjellige maskiner med samme resultat er jeg stygt redd for at du har fått deg ett ødelagt kort. Du kunne jo sikkert eksperimentert litt med drivere, sjekket varme o.l. Men jeg syns det ville vært rart med nøyaktig samme problem i to maskiner uten at det er en hardware feil dessverre. Lenke til kommentar
Zitronballong Skrevet 5. september 2004 Forfatter Del Skrevet 5. september 2004 hmm. Jeg satt inn kortet igjen nå, skrudde på fastwrite og det funka helt fint. Tror kanskje det var det som bølla litt, er det ikke sånn at fastwrite skal være on på 9600-serien? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå