oddioddi Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Føler meg litt dum nå men.. en på jobb har fått seg telenor adsl, og skal kople opp 2 maskiner. Han ringer alltid til meg, for han tror jeg kan sånnt.. men neida. jeg sliter !! Telenor connection centre tar seg av oppkoplinga, prøvde å ta vekk denne , å bruke pppoe i routeren som en gjorde før..men det funka ikke. Noen som har no tips på hvordan få dette til å funke ?? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Noen som har no tips på hvordan få dette til å funke ?? Det er en router i modemet nå, enten skrur du av denne og bruker PPPoE eller så må du bruke IP via DHCP. Lenke til kommentar
oddioddi Skrevet 7. september 2004 Forfatter Del Skrevet 7. september 2004 Blei ikke mye klokere nå men.. prøvde alt mulig av instillinger i modemet, men til ingen nytte.. Får ikke "ringt opp" med pppoe fra routeren uansett hva jeg gjør. Nå kommer jeg ikke inn i oppsettet på modemet lengre heller 10.0.0.138 kan modmet ha byttet ip ?? Lenke til kommentar
sniperdybe Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 gå inn på online.no/kundeservice/veiledninger er mulig du må resette hele routeren tilbake til fabrikk inst men ser ikke prob da du bare kjører consent cd på 1 pc og kobler til en hub eller lignende sp er alt oki Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå