mutamata Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 jeg lurer på om jeg kan velge bort fransk neste år. jeg er ganske lei det, og har hørt at man kan gjøre det. noen som kan bekrefte det? går nå gk almenn og kommer til å gå vk1 neste år. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Nei, det kan du ikke, med mindre du begynner på en annen linje. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Tror det er mulig dersom du binder deg til å ha C-språk ut VGS, er i hvert fall slik på vår skole. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Ja, steike. Muligens kan du skifte språk og ta ØA-retning. Da er det jo bare to år med c-språk. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 (endret) kan jo søke deg til IB eller noe neste år Endret 5. september 2004 av _Julenissen_ Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Du må nok ha fransk på VK1 også, men om du velger å gå økonomisk studieretning så slipper du C-språk 3.året. Lenke til kommentar
Janivars Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Du må nok ha fransk på VK1 også, men om du velger å gå økonomisk studieretning så slipper du C-språk 3.året. stimmt ganz gut meine freund.. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Skal du slippe fransk i 3. klasse må du minimum ha C-språk over tre år, ELLER C-språk over 2 år + engelsk 3-timer i 3. klasse. Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 6. september 2004 Forfatter Del Skrevet 6. september 2004 jeg hadde fransk i tre år på ungdomsskolen. teller det noe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå