StorPeder Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Jeg skal oppgradere skjermkortet mitt litt... Derfor tenkte jeg jeg skulle selge det gamle til en kamerat.. Det kjører stock på 200/ 400 men kan klokkes til det som står i sig... Hvor mye kan jeg ta for det? Ikke noe kompis- pris. Vanlig, som om jeg skulle solgt via bruktmarkedet... Takk! Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Er det ett GF2 kort? I såfall 150kr kanskje? Lenke til kommentar
Dr.Gonzo Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Er det ett GF2 kort? I såfall 150kr kanskje? enig Lenke til kommentar
DrOnline Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 GF 2 er ikke verd en krone mer enn 150 nei. Ingen som kjøper brukt datautstyr når det foreldes så fort som det gjør i disse tider. Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 5. september 2004 Forfatter Del Skrevet 5. september 2004 Hepp! Det var noe sånt jeg tenkte... Takk for inspill! Kanskje jeg skal beholde det... Dra det fram til stunder der jeg har lyst på litt orntli overklokking... Men det skjermkortet jeg skal skaffe meg er visst et bra overklokker og... GF4 Ti4200 xp... Hurra for overkolkking Lenke til kommentar
Zitronballong Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 (endret) -Slettet- Presterte å svare på feil post Endret 6. september 2004 av Zitronballong Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 (endret) GeForce2? Hadde jeg aldri betalt mere enn 50 kroner for... Det er nå brukt åsso.. Endret 6. september 2004 av Prebo Lenke til kommentar
arokh Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Kanskje jeg skal beholde det... Dra det fram til stunder der jeg har lyst på litt orntli overklokking...Men det skjermkortet jeg skal skaffe meg er visst et bra overklokker og... GF4 Ti4200 xp... Hurra for overkolkking Haha, + 40 MHz på core og 80 på minnet? Skikkelig overklokking? Geforce2? Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Kanskje jeg skal beholde det... Dra det fram til stunder der jeg har lyst på litt orntli overklokking...Men det skjermkortet jeg skal skaffe meg er visst et bra overklokker og... GF4 Ti4200 xp... Hurra for overkolkking Haha, + 40 MHz på core og 80 på minnet? Skikkelig overklokking? Geforce2? Å klokke ett GF2 40 MHz på core og 80 på minnet er veldig bra synest nå jeg... Må huske på at hastighetene ikke var så høye den tiden.. Lenke til kommentar
arokh Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Å klokke ett GF2 40 MHz på core og 80 på minnet er veldig bra synest nå jeg... Må huske på at hastighetene ikke var så høye den tiden.. Du må huske at den tiden er over for lenge siden. Dette er 2004. Geforce2 holder til minesveiper. Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 8. september 2004 Forfatter Del Skrevet 8. september 2004 Å klokke ett GF2 40 MHz på core og 80 på minnet er veldig bra synest nå jeg... Må huske på at hastighetene ikke var så høye den tiden.. Du må huske at den tiden er over for lenge siden. Dette er 2004. Geforce2 holder til minesveiper. Neida... Så lenge det kjørte UT 99, Q3, CS, MoH og Warcraft så var det strålende Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå