highlander Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 #hardware.no på quakenet for di som lurer. Admins/Moderatorer kan komme seg på qnet og få seg operatør status. Er det spm så kontakt oss enten på undernet(#hw.no) eller qnet(#hardware.no) Og husk at quakenet er en uoffisiell kanal. Hilsen Petter Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 det er da en hardware.no kanal på efnet allerede. Lenke til kommentar
highlander Skrevet 5. september 2004 Forfatter Del Skrevet 5. september 2004 Jeg snakka ikke om EFnet? Her var det snakk om quakenet gutten min.. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 tror han mente at det ikke var vits i å ha en kanal på quakenet..elns Lenke til kommentar
highlander Skrevet 5. september 2004 Forfatter Del Skrevet 5. september 2004 Det er jo folk på quakenet som har spm. som alle andre servere på irc? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 (endret) BWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA *puste ut* da blir det mye spørsmål som "OMFG jg får jo bare 70 fps i cs hva r galt hehe msg mg om u veit a, thxm8!" Btw. hvem er "oss" på undernet? Undernet's #hw.no yter IKKE support. Endret 5. september 2004 av fredrikrb Lenke til kommentar
rlz Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 (endret) Det er ikke noe poeng med denne kanalen. haha tenkte på det samme fredrik Endret 5. september 2004 av rlz Lenke til kommentar
adawen Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Nå ble jeg fryktelig frista til å joine den qnet kanalen og få @ og kickbanne alle sammen og sitte der med evil latter resten av kvelden. Ærlig talt - nå må dere gi dere med disse IRC-kanale-greiene. 1. Vi har allerede en på efnet som yter support. Hvis folk ikke klarer seg med forum OG efnet, så kan de bare ha det så godt. 2. Vi har en fjollekanal på undernet som fungerer utmerket. Ser ingen grunn til å gnåle etter fler. 3. Jeg er lei av gnål om IRC-kanaler og forumet. 4. Denne tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg