B4stian Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 (endret) vurderer etterhvert å skaffe meg vannkjøling, men kan ikke så mye om det, så hva er best?? skal ha til cpu og hk. vil ikke gi så veldig mye for det, men nok til at jeg får noe som er bra!! har forresten P4 2.8GHz Endret 5. september 2004 av datating Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 fint å fått vite en ca pris da.. jeg ser på det beste å plukke deler selv i fra microplex.no.. jeg var nybegynner, men angrer ikke.. Du får mange gode ferdig sett til vannkjøling på komplett og microplex.no ta en titt Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 14. september 2004 Forfatter Del Skrevet 14. september 2004 tenkte sånn ca. 2000 kr. Lenke til kommentar
Vargtass Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Reserator 1 er en kul greie (har selv) for folk som er allergiske mot støy. Der er den helt overlegen, ingen over, ingen ved siden enda. Men til klokking..nix.. der duger den dårlig. Men det er den heller ikke ment brukt til. mvh r Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Flyttes fra kjøling - luft Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå