JooV Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Hjelp! satt å leika litt med nettverksinnstillingene mine, og plutselig fikk jeg login-vindu når jeg starter xp.. sånn at jeg må skrive inn brukernavn og passord. Hvordan blir jeg kvitt dette, slik at jeg kommer rett inn i windows når jeg starter opp? Vinduet når jeg velger start -> avslutt er også endret, før hadde jeg de 3 knappene for start på nytt, avslutt og hva den siste nå heter.. nå får jeg et rullevindu hvor jeg velger logg av,start på nytt, slå av eller sette i ventemodus. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 gå til kontrollpanel -> brukerere -> skift pålogging... eller trykk på brukeren øverst på startmenyen, da kommer det opp et nytt vindu, trykk deretter tilbake og trykk på "skift hvordan bruker logger på" eller lignende!!! Håper dette hjelper. Lenke til kommentar
JooV Skrevet 5. september 2004 Forfatter Del Skrevet 5. september 2004 fant det Det var der, under "bruk velkomstskjermen". Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Hjelp! satt å leika litt med nettverksinnstillingene mine, og plutselig fikk jeg login-vindu når jeg starter xp.. sånn at jeg må skrive inn brukernavn og passord. . Det er jo sånn man skal logge seg inn i windows, tross alt. Velkomstskjermen er barne-tv login... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå