Gå til innhold

-Tarantino vurderer oppfølger

nr.4

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

Kill Bill er jo en oppfølger til Pulp Fiction.

Å nei; jeg tror ikke det kommer noen Pulp Fiction 2/reloaded/ressurection etc.

Lenke til kommentar

Pulp Fiction 2 er jo ganske misvisende. Samme som å si Reservoir Dogs 2. Bare fordi Pulp Fiction tjente mer penger og fikk bedre kritikk, at de sier Pulp 2. Filmen er The Vega Brothers, ikke Pulp 2.

Siden det er veldig vanskelig å få skuespillere til å bli yngre så har han tenkt å ha den ene delen av filmen som anime nå de er unge, og en i 'skikkelig' film når de er eldre. Om han kommer til å lage den er fremdeles ukjent, sist jeg hørte så har han bare ideen om å lage en slik film. Men ikke funnet på en historie. Hvis han ikke kommer på en god nok, så lager han den ikke.

Kill Bill og Pulp Fiction skjer i to forskjellige Tarantino verdener. Characters i den ene verdenen kan ikke blandes med den andre verdenen. Derfor kan ikke Jules være Rufus. Earl McGraw er i From Dusk til Dawn og Kill Bill fordi begge de to filmene er i den samme verdenen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Pulp Fiction 2 er jo ganske misvisende. Samme som å si Reservoir Dogs 2. Bare fordi Pulp Fiction tjente mer penger og fikk bedre kritikk, at de sier Pulp 2. Filmen er The Vega Brothers, ikke Pulp 2.

Siden det er veldig vanskelig å få skuespillere til å bli yngre så har han tenkt å ha den ene delen av filmen som anime nå de er unge, og en i 'skikkelig' film når de er eldre. Om han kommer til å lage den er fremdeles ukjent, sist jeg hørte så har han bare ideen om å lage en slik film. Men ikke funnet på en historie. Hvis han ikke kommer på en god nok, så lager han den ikke.

Kill Bill og Pulp Fiction skjer i to forskjellige Tarantino verdener. Characters i den ene verdenen kan ikke blandes med den andre verdenen. Derfor kan ikke Jules være Rufus. Earl McGraw er i From Dusk til Dawn og Kill Bill fordi begge de to filmene er i den samme verdenen.

Fullstendig uenig, men det kan vi ta i morgen på skolen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Dette er jo "old-news" sto i filmmagasinet for lenge siden ;)

Siden Filmmagasinet ikke er tidenes verste filmblad?

Misvisende? Alt Tarantino sier om oppfølgere er misvisende aka crap.

Siden det er veldig vanskelig å få skuespillere til å bli yngre så har han tenkt å ha den ene delen av filmen som anime nå de er unge, og en i 'skikkelig' film når de er eldre.

Kilde? Über leet Tarantino-boards?

Om han kommer til å lage den er fremdeles ukjent, sist jeg hørte så har han bare ideen om å lage en slik film.

Så det du egentlig sier er at grunnlaget for din post var at Tarantino hadde en ide om en film. Mannen er jo helt sikkert sykelig full av ideer!

Hvis han ikke kommer på en god nok, så lager han den ikke.

Kilde?

Kill Bill og Pulp Fiction skjer i to forskjellige Tarantino verdener.

Fortell gjerne hvor du har hørt det og hvorfor det er det stikk motsatte av det jeg har hørt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Dette er jo "old-news" sto i filmmagasinet for lenge siden ;)

Siden Filmmagasinet ikke er tidenes verste filmblad?

Forstod ikke den?

Var den ment ironisk :dontgetit:

Nope.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Hva er gale med filmmagasinet?

Synes det er et av de beste filmbladene her til lands(å i tilegg så er det gratis) :)

Finnes allerede en tråd om nettopp det.

Lenke til kommentar

Alt dette er jo basert på noen uttalelser fra Travolta, og som vi alle vet har ikke han akkurat hatt hell med karrieren sin de siste årene, så dette tror jeg bare er ønsketenknig fra Travolta om at Tarrantino skal hjelpe til med å få karrieren på rett spor igjen. Typisk travolta, er heldig med en film, kjører karrieren på ræva, er heldig med en film og kjører karrieren på ræve igen innen kort tid.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Alt dette er jo basert på noen uttalelser fra Travolta, og som vi alle vet har ikke han akkurat hatt hell med karrieren sin de siste årene, så dette tror jeg bare er ønsketenknig fra Travolta om at Tarrantino skal hjelpe til med å få karrieren på rett spor igjen. Typisk travolta, er heldig med en film, kjører karrieren på ræva, er heldig med en film og kjører karrieren på ræve igen innen kort tid.

Dummeste jeg har hørt. Etter min mening er Travolta den kuleste/beste/råeste skuespiller noen sinne og jeg vil ikke si at filmer som: Basic, Swordfish, The Thin Red Line, Mad City og Get Shorty har ødelagt karrieren til Travolta. Vet du i det hele tatt hvorfor han tar roller som for eksempel Terl i Battlefield Earth? Fordi han vil bli en bedre skuespiller. Det samme gjelder folk som Kevin Costner.

Og for the record har Tarantino selv nevnt The Vega Brothers.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Det samme gjelder folk som Kevin Costner..

For ikke å snakke om Chris Walken, mannen tar jo hver eneste jobb han får!

Han er fortsatt jordens vakreste/flinkeste skuespiller.

:yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...