johna Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 Tenkte kjøpe Gf4 4400 eller 4600 snart, men noen som vet/ har erfaring med støy fra de forskjellige produsentene? Om kortet har ramsinks teller også da jeg seff skal klokke.. Hvilket går for å støye minst? Vet at Creative sitt støyer en del. Hvilket har den beste kjølinga? Lenke til kommentar
Jakob Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 Mye støy: Creative og MSI Middels: Asus, Gainward Lite: Abit Ikke det at jeg er helt sikker , men jeg har hørt det før. Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 Hei! Kjøp deg et Asus GF4 Ti4600 på http://www.komplett.no nå!Bare 3195,-!!!! Så løp og kjøp!!!! Lenke til kommentar
Andlier Skrevet 8. mai 2002 Del Skrevet 8. mai 2002 Jeg fikk meg ABIT siluro GF Ti4400 i går og det er omtrent helt lydløst. Harddiskene mine (WD 40 GB og Seagate U5 30GB) bråker mer enn skjermkortet. Lenke til kommentar
johna Skrevet 9. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2002 Uhm, takker! Men har Abit'n ramsinks? Kan jo kappe selv igjen, men håpet å slippe :smile: Er det bare Gainward som har sinks? Lenke til kommentar
Rivfader Skrevet 10. mai 2002 Del Skrevet 10. mai 2002 Ja, har Abit selv, det har ramsinks, bråker veldig lite og overklokker fint. :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå