radivx Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Hei, jeg kjører windows XP professional. Jeg får opp helt blank skjerm etter at Bios er ferdig med bootup. Den varer i 20 sekunder før XP loading skjermen kommer frem (Den svarte med logo og blå loading). Dette skjer ikke når jeg booter Linux eller annet. Så er rimelig sikker på at det er Windows XP som er feilen. Noen som har en idè hva som skjer? Eventuelt hvordan jeg kan korte ned 20 sekund med blank skjerm i oppstartstid? Lenke til kommentar
TDK Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 (endret) EDIT: glem det, synes det sto blåskjerm, men det sto blank skjerm... Endret 5. september 2004 av TDK Lenke til kommentar
radivx Skrevet 7. september 2004 Forfatter Del Skrevet 7. september 2004 bump... Noen som vet? Burde dette stå under en annen avdeling? Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Er hardiskene dine installert rett. Kan vere at maskinen søker etter neste harddisk ei stund. Dersom du har fleire harddisker så prøv å kobl fra den eine og sjå om det hjelper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå