m-momr Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Hvilket SPywarefjerner/Tuner/oppryddings/forbedrings prgramm bruker du? jeg bruker adaware og Itunes , er dette gode programmer? burde jeg bruke noe annet? hva bruker du? Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Ad-aware og itunes er gode programmer. Til opprydding ville jeg brukt Tune-Up Utilities Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Crap Cleaner er også bra, men det kommer i tillegg til f.eks. Ad Aware. siden Ccleaner bare sletter unødvendige filer osv.. Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Spybot, SpywareBlaster og WinPatrol. XenZor Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 5. september 2004 Forfatter Del Skrevet 5. september 2004 ok, jeg brute cclaner før det er bra det også, men virker itunes på samme måte som Ccleaner? Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 iTunes er et musikkprogram...CCleaner er et ryddeprogram. De jeg bruker til opprydding nå er Tune-Up Utilities, CCleaner og Ad-Aware. Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 6. september 2004 Forfatter Del Skrevet 6. september 2004 iTunes er et musikkprogram...CCleaner er et ryddeprogram.De jeg bruker til opprydding nå er Tune-Up Utilities, CCleaner og Ad-Aware. sorry mente Tune-up :!: gjør CCleaner og Tune-up det samme? Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 På en måte så er de like, men Tune-Up har masse andre tilleggs funksjoner. Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 6. september 2004 Forfatter Del Skrevet 6. september 2004 ok, jeg installere begge to uansett jeg. takk for hjelpen Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 (endret) Bruker alle 3 jeg Btw, det har kommet en ny versjon av Ad-Aware SE EDIT: Post nr 800 Endret 6. september 2004 av Thompzen Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Tuneup, Spybot,bootdfrg og Raxco Perfectdisk Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 7. september 2004 Forfatter Del Skrevet 7. september 2004 Tuneup, Spybot,bootdfrg og Raxco Perfectdisk Hva gjør bootdfg, og raxoc prefectdick? Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 mente pagedfrg. Pagedfrg: Defragmenterer pagefile'n + register og div. Raxco perfectdisk: Defragmenterer sys-filer. Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 11. september 2004 Forfatter Del Skrevet 11. september 2004 ok, kjører de heletiden? er dette bedre enn vanlig windows defreag? Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 (endret) De kjører rett før log-in. De defragmenterer kun det jeg nevnte. For å "erstatte" Win. defrag anbefaler jeg O&O defrag. Endret 11. september 2004 av Lautsprecher Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 12. september 2004 Forfatter Del Skrevet 12. september 2004 De kjører rett før log-in. De defragmenterer kun det jeg nevnte. For å "erstatte" Win. defrag anbefaler jeg O&O defrag. hva er forskjellen på O&O degrag og windows defrag? Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 De kjører rett før log-in. De defragmenterer kun det jeg nevnte. For å "erstatte" Win. defrag anbefaler jeg O&O defrag. hva er forskjellen på O&O degrag og windows defrag? Lurer jeg på også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå