Sir_cruz Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Husker ikke hva det heter alt jeg vet er at det kommer et til. Noen som vet hva det heter og når det kommer ? Håper det ikke er samma grafikk som på Wind Waker Lenke til kommentar
Magus Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Det har ikke samme grafikken som Wind Waker, og det heter et eller annet med "cap". The Legend of Zelda: The --- Cap Lenke til kommentar
Döden Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Nei. Det har ikke samme grafikk som Wind Waker men det er den samme grunnmotoren elns. Zelda spillet har ikke fått noen tittel ennå. Jeg tipper at en del av spillet vil dreie seg en del om solen og været. Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 5. september 2004 Forfatter Del Skrevet 5. september 2004 Nei. Det har ikke samme grafikk som Wind Waker men det er den samme grunnmotoren elns. Zelda spillet har ikke fått noen tittel ennå. Jeg tipper at en del av spillet vil dreie seg en del om solen og været. hmm ,håper det blir bra. men det har samma grafikk som Ocerina of Time da eller ? mener ikke samma grafikk men samma prinsippet ? sånn ''real'' grafikk Lenke til kommentar
Döden Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Nei. Det har ikke samme grafikk som Wind Waker men det er den samme grunnmotoren elns. Zelda spillet har ikke fått noen tittel ennå. Jeg tipper at en del av spillet vil dreie seg en del om solen og været. hmm ,håper det blir bra. men det har samma grafikk som Ocerina of Time da eller ? mener ikke samma grafikk men samma prinsippet ? sånn ''real'' grafikk Ja. Det er "real-grafikk" ja. http://gamer.no/art.php?artikkelid=7356 Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 5. september 2004 Forfatter Del Skrevet 5. september 2004 hva skal jeg spille av filmen med ? .MOV Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Det har ikke samme grafikken som Wind Waker, og det heter et eller annet med "cap". The Legend of Zelda: The --- Cap Det er Zelda til GBA det. The Minish Cap. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Spillet kommer i 2005, det er til dags dato ikke gitt ut noen undertittel på spillet. Lenke til kommentar
Lxz Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 kommer iløpet av 2005. men du kan jo se sjølv i disse linken. de opdaterer sikker snart. http://www.gamefaqs.com/console/gamecube/data/920769.html Lenke til kommentar
Magus Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Det har ikke samme grafikken som Wind Waker, og det heter et eller annet med "cap". The Legend of Zelda: The --- Cap Det er Zelda til GBA det. The Minish Cap. Ah, takk for at du oppklarte den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå