Gå til innhold

Hvem kan fikse en xbox for meg?

Paralio

Anbefalte innlegg

Etter nå ha knotet i 14 dager gir jeg opp.

Har en tom locket hardisk, ikke noe hd-key, ikke noe backup, ingen kompiser med backup av data, ingen fler cd-rw eller dvd'er og desverre ikke mer tålmodighet.

Noen som vet noen i Oslo-området som kan fikse problemet mitt? Og helst ikke til en alt for rå pris. Har mailet noen, men ut å få noen tilbakemelding.

Kanskje det bllir billigere å kjøpe en ny en på Spaceworld for 1.298,-?

Spek:

Xbox 1.2

Samsung SDG-605 DVD-rom

Locket orginal Xbox Seagate Series 5 hd

Ingen backup

OZX modchip

0 tålmodighet

And thats it.

:wallbash:

Endret av Paralio
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-10579

Joda, du kan fikse den, men du må ha en kompis som har en XBOX.

Kopier EEPROM`en hans, og legg den inn. Du kan selvfølgelig ikke spille Live! da men, du har ihvertfall en XBOX som virker.

Tror jeg så guiden på www.smartxx.com sitt forum.

Endret av Slettet-10579
Lenke til kommentar

vel, en låst disk uten nøkkel er litt kjipt.. er det den originale disken, så xboxen har nøkkelen til den? Isåfall vil den låses opp når xboxen booter (forutsatt at du ikke har flasha eepromen), f.eks ved at du slår på med hvilket som helst spill i..

Ved å ta en liten hotswap kan du så koble til disken i PC'en og få lagt over de filene du trenger på den.. (les mer om dette før du setter igang.. ;))

Men.. Hva er det du ønsker å gjøre egentlig? Har du montert chip? Hvordan gikk du frem for å få tømt disken? :)

Endret av Tosh
Lenke til kommentar

jeg garanterer deg at du ikke får brukt den hdd igjen hvis den var lokka og du ikke har noe backup av hdd key , vist du brukte configmagic då har de et master passord som er "teamassembly" du kan jo prøve det , men ikke stress for mye med det kjøp heller ny disk du.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...