Paralio Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 (endret) Etter nå ha knotet i 14 dager gir jeg opp. Har en tom locket hardisk, ikke noe hd-key, ikke noe backup, ingen kompiser med backup av data, ingen fler cd-rw eller dvd'er og desverre ikke mer tålmodighet. Noen som vet noen i Oslo-området som kan fikse problemet mitt? Og helst ikke til en alt for rå pris. Har mailet noen, men ut å få noen tilbakemelding. Kanskje det bllir billigere å kjøpe en ny en på Spaceworld for 1.298,-? Spek: Xbox 1.2 Samsung SDG-605 DVD-rom Locket orginal Xbox Seagate Series 5 hd Ingen backup OZX modchip 0 tålmodighet And thats it. Endret 5. september 2004 av Paralio Lenke til kommentar
redflame Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 visst disken din er lokka og du har sletta backupen din , og ikke har noe kopi av "eepromen" din så er det bare og hive disken og kjøpe en ny , thats life , jeg lover du får ikke redda den nå. Kjøp ny hdd og sett den inn i stedet. Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 El kjøp i til felle ... 1 195 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 (endret) Joda, du kan fikse den, men du må ha en kompis som har en XBOX. Kopier EEPROM`en hans, og legg den inn. Du kan selvfølgelig ikke spille Live! da men, du har ihvertfall en XBOX som virker. Tror jeg så guiden på www.smartxx.com sitt forum. Endret 7. september 2004 av Slettet-10579 Lenke til kommentar
Tosh Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 (endret) vel, en låst disk uten nøkkel er litt kjipt.. er det den originale disken, så xboxen har nøkkelen til den? Isåfall vil den låses opp når xboxen booter (forutsatt at du ikke har flasha eepromen), f.eks ved at du slår på med hvilket som helst spill i.. Ved å ta en liten hotswap kan du så koble til disken i PC'en og få lagt over de filene du trenger på den.. (les mer om dette før du setter igang.. ) Men.. Hva er det du ønsker å gjøre egentlig? Har du montert chip? Hvordan gikk du frem for å få tømt disken? Endret 7. september 2004 av Tosh Lenke til kommentar
redflame Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 jeg garanterer deg at du ikke får brukt den hdd igjen hvis den var lokka og du ikke har noe backup av hdd key , vist du brukte configmagic då har de et master passord som er "teamassembly" du kan jo prøve det , men ikke stress for mye med det kjøp heller ny disk du. Lenke til kommentar
e321 Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 få tak i en ny hardisk da vel? å boot den med uleashX? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå