MistaWu Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 Hei, sliter litt med WinAmp faktisk. :razz: Med en gang jeg fyrer opp winamp/bpm studio tryner pc'n totalt! Da kommer det en fet "skjermbeskytter" (bsod): "Stop bla bla bla, BAD_POOL_CALLER" Hva er det som lager den sinnsykt irriternde feilen...? Kjører win xp. Har tenkt på om det kan være at lydkortet sitter i 64bit pci port? På forhånd takk! Lenke til kommentar
SNEBoP Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 har du et ATI kort? rage fury maxx eller noe lignende ati... da er det nok driverne... hva har du for system? er xp en upgrade eller clean install? Lenke til kommentar
MistaWu Skrevet 7. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2002 Har ATI Radeon 8500 Clean install av XP så klart... Sjekka litt på tech net men fant ikke no løsning.. Lenke til kommentar
Charwp Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 Etter å ha lest dette så lurer jeg på om det ikke er nyeste versjon du kjører... http://www.microsoft.com/technet/treeview/...md_stp_czgw.asp Eller søk på google. Lenke til kommentar
MistaWu Skrevet 7. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2002 Kjører med disse specs: Tyan Tiger MPX 2x AMD Athlon MP 1800+ 1024MB DDR Corsair ECC/REG 4x WD120GB JB 8MB I Raid. 3Ware 7410 64Bit RAID Kotroller Advansys SCSI kontroller SB Audigy Platinum ATI Radeon 8500 Kjører nyeste versjonen?? der datt jeg ut litt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå