operaman Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 ja men de blir nok dyrt hvordan mobil har du ville nok istedet ha satset på bt eller ir Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 5. september 2004 Forfatter Del Skrevet 5. september 2004 ja men de blir nok dyrt hvordan mobil har du ville nok istedet ha satset på bt eller ir Har en kompis i millitæret, som ikke har noen butikk i mils omkrets. Hvordan gjør jeg det, hvis det idet hele tatt går? Lenke til kommentar
operaman Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 om de e en bra tlf så kan man sette opp e-post abbon på tlf også kan man bare sende den som et vedlegg det burde gå ann på de fleste mobiler som er rimelig ny. ellers så kan du gå inn på webmail på wap. husk å komprimere mp3 en og sett en lav bitrate (16k) da får du den ned i 600kb Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 5. september 2004 Forfatter Del Skrevet 5. september 2004 (endret) om de e en bra tlf så kan man sette opp e-post abbon på tlf også kan man bare sende den som et vedlegg det burde gå ann på de fleste mobiler som er rimelig ny. ellers så kan du gå inn på webmail på wap. husk å komprimere mp3 en og sett en lav bitrate (16k) da får du den ned i 600kb Skal sende fra pc til mobil edit: lage konto på mobilen ja, seff Endret 5. september 2004 av Gunder1 Lenke til kommentar
bragoon Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Går vel ganske greit å legge ut mp3-fila på web, og gått inn på adressa på mobilen. Synes selv dette er greiere enn å sende epost, men det er vel smak og behag... Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 6. september 2004 Forfatter Del Skrevet 6. september 2004 Går vel ganske greit å legge ut mp3-fila på web, og gått inn på adressa på mobilen. Synes selv dette er greiere enn å sende epost, men det er vel smak og behag... Må jeg ikke da ha en hjemmeside eller lignende? For det har jeg ikke... Lenke til kommentar
LilleG Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Går vel ganske greit å legge ut mp3-fila på web, og gått inn på adressa på mobilen. Synes selv dette er greiere enn å sende epost, men det er vel smak og behag... Må jeg ikke da ha en hjemmeside eller lignende? For det har jeg ikke... Kan legge ut for deg jeg PM meg eller no Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 8. september 2004 Forfatter Del Skrevet 8. september 2004 Går vel ganske greit å legge ut mp3-fila på web, og gått inn på adressa på mobilen. Synes selv dette er greiere enn å sende epost, men det er vel smak og behag... Må jeg ikke da ha en hjemmeside eller lignende? For det har jeg ikke... Kan legge ut for deg jeg PM meg eller no Sier takk til det, men han får visst ikke til wap på mobilen sin... Men hvis/når han fikser det hadde jeg satt veldig pris på det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå