Gjest Slettet-0ncAanc1 Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 dette kommer når jeg prøver å logge inn på start.no "start bruker cookies for å autentisere deg som bruker, vennligst aktiviser denne funksjonen i nettleseren din og trykk reload. " Så, hvordan slår jeg på cookies i IE 6.00. (Trodde den var på hele tiden jeg men..) Takker for alle svar Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Tools, privacy - sett den til medium eller.no Lenke til kommentar
Breiflabben Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Min brannmur stenger for cookies dersom jeg setter sikkerhetsnivået til "high". Så du bør også sjekke innstillingene i brannmuren din i tillegg til IE. BF Lenke til kommentar
Gjest Slettet-0ncAanc1 Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Min brannmur stenger for cookies dersom jeg setter sikkerhetsnivået til "high". Så du bør også sjekke innstillingene i brannmuren din i tillegg til IE. BF Takk for svar! Slo av først Cookies i IE, men det gikk ikke. Så slo jeg av Privacy Control i Brannmuren og da fikk jeg logget inn! Takk igjen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå