Christian86 Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 hvilket headset er best egnet? ta i betraktning utseende også. Går på vgs. så burde ungå å bli stemplet som mer nerd tror jeg. Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Ta deg en titt på Amobil sin Bluetooth Headsett Test du som du finner Her Nå er Testen snart 1 år, og har vel kommet en del nye headsett.. Tror SE har noen bra Headsett.. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 5. september 2004 Forfatter Del Skrevet 5. september 2004 (endret) har lest gjennom den. så sitter egentlig med 4 headsets HBH 65 HBH 300 eller 600 Cameleon Endret 5. september 2004 av Christian86 Lenke til kommentar
Habla Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Headset HBH-200 er sexy. Headset HBH-600 er den beste av dem...veldig bra. Kan anbefales. Lenke til kommentar
Zerpent Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Har nettopp skaffet meg HBH-300. Anbefales! Fint utseende og bra batterilevetid. Veldig god lyd også. Men jeg har et problem... Bruker det sammen med Nokia 6600 og får lyd kun i headsettet når det ringer. Litt plagsomt for da må jeg gå med headsettet hele tiden... Noen som har noen ideer? Blir vel off topic så jeg kan kanskje lage en egen tråd på det. Lenke til kommentar
saarfot Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Jeg kan anbefale Jabra 250. Jeg bruer det opp mot SE 68i, PDA og PC. Dette fugerer meget bra. lyden er bra og det ser ikke ut som nerd. :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå