trulsta Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Skal bestille en slik en Viewsonic 19" på PSdata, er visst ikke med DVI kabel. Hvor får man kjøpt den, og hvor mye koster den? (fant den ikke på PSdata!) Truls Lenke til kommentar
Musty Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 hvis du går på psdata og søker i søk feltet helt oppe til venstre.. søk på dvi, rull litt ned på siden.. der finnner du mange dvi kabler.. fra en til mange hundrelapper.. Lenke til kommentar
trulsta Skrevet 6. september 2004 Forfatter Del Skrevet 6. september 2004 lol..haha..nå trodde du jeg var dum og hjelpesløs. Men internetten kobla seg av akkurat idet jeg søkte..så jeg fikk ikke opp noe..ja..du skjønner:) Men nå fant jeg den, og bestilte en ledning til 149elns..funker vel den Lenke til kommentar
Musty Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 vel, det kunne nesten virke sånn i allefall.. men forumet er jo for å spørre om hjelp og sånt da.. Trodde kanskje du bare ikke visste om søk funksjonen, og kanskje ikke fant det under en passende kategori... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå