Gå til innhold

Hvilket Minne og skjermkort

Xpence

Anbefalte innlegg

Har delvist bestemmt meg for skjermkort, blir x800pro vivo eller 6800GT, ramen er jeg mere usikker på skal ha 1 x 512 denne mnd og en lik neste mnd, kan noen hjelpe meg og finne en god brikke? Har P4 system og skal overklokke litt. Hadde satt stor pris på at noen orker å plukke ut de to delene til meg, hellst fra Netshop =)

Endret av Xpence
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Denne brikken er fin ;). Den er og optimalisert for Intel chipsett ;)

Ellers så har du jo og denne Corsair brikken, som jeg anbefaler. Bruker det selv, og er storfornøyd! Der ligger det riktignok ikke noe rom for overklokking. Kjøper du fra Komplett.no, har de større utvalg i Corsairbrikker. Bruker selv TwinX1024 PC4000.

Glemte jo skjermkort, men jeg ville gått for 6800GT, de ligger liksom et hakk foran med ShaderModel3.0 :)

Endret av fredriku
Lenke til kommentar
Denne brikken er fin ;). Den er og optimalisert for Intel chipsett ;)

Ellers så har du jo og denne Corsair brikken, som jeg anbefaler. Bruker det selv, og er storfornøyd! Der ligger det riktignok ikke noe rom for overklokking. Kjøper du fra Komplett.no, har de større utvalg i Corsairbrikker. Bruker selv TwinX1024 PC4000.

Glemte jo skjermkort, men jeg ville gått for 6800GT, de ligger liksom et hakk foran med ShaderModel3.0 :)

Takk for tipset, var egentlig 6800GT jeg hadde mest lyst på også :) angående den første minnebrikken hadde ikke den litt slappe timings? Jeg har ikke noe serlig greie på RAM vel og merke :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...