Fre_ZZe Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 Hei! Den J**** støyen! Har lyst å dempe støyen fra prosessor vifta mi. Har en Zalman CNPS 5100-Cu CPU kjøler, og viften som står på som standar bråker noe voldsomt. Har XP1500 prossesor som eg aldri har hatt over 45grader hverken i idle eller under tung jobbing så eg har endel å gå på. Noen som har noen tips/erfaringer med bytte av vifte? Hvilken er mest stillegående og gir effektiv kjøling ? Er det vanskelig å montere viften av kjøleribben når den er montert på hovedkortet ? Takker for alle tips! Lenke til kommentar
eldorado2097 Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 kjør viften på stillegående så blir det stille Lenke til kommentar
Fre_ZZe Skrevet 7. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2002 OK, men da trenger jeg vel en FAN MATE(Motstand), noe som senker RPM fra 5200 til 3000 RPM. Lurer på om det har stor betydning for kjøleffekten..? Lenke til kommentar
eldorado2097 Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 hvis du har kjøpt en 5100 så fulgte det med i pakka Lenke til kommentar
Fre_ZZe Skrevet 7. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2002 :sad: Den fulgte med i pakka ja, men har rota den vekk!Får vel bestille meg en ny Fan mate på netconnection.no.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå