Gå til innhold

Forskjellen mellom SE P900, SE P910 og SE S700i


j0rn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
topic sier alt...

 

Ps. hva blir prisen på S700i?

Enklest er vel å svare på forskjellen mellom P900/P910i og S700i: Alt. Ingen likheter mellom Pxx0 og S700i i det hele tatt, bortsett fra at begge er SE.

 

Forskjeller mellom P900 og P910i er grovt sett minne (støtte for MSD PRO og 64 mb innebygget), skjermen (P910i har flere farger) og tastaturet (P910i kommer med QWERTY-tastatur).

 

After testing the P910 one week ago and finishing the product page here in Club Sony Ericsson I have come to one conclusion: The P900 was mainly a software upgrade from the P800 with different design to "disguise" the basically same hardware; now the P910 is mainly a hardware upgrade from the P900 with same design to "justify" the basically same software. The conclusion is that the P910 is a very solid and coherent result.
Lenke til kommentar
hva er det P910 har som S700i ikke har? (eller omvendt)

P910i har Symbian 7 med UIQ, den har touchscreen, den har et helt annet menysystem og er laget mer for proff-brukeren.

 

S700i har en glimrende skjerm (det har forsåvidt P910i også), et bra 1,3 mpixel kamera, men ikke symbian og touchscreen. Den har også et design som få telefoner kan matche.

 

Råder deg til å lese om de ulike telefonene på www.clubsonyericsson.com

Lenke til kommentar

Er virkelig ikke meningen å virke kvass i ordbruken :no:

Om det kunne virke slik (jeg er ikke det) :p men, jeg tjente 6000,- i sommerjobben min i sommer.. Skal kjøpe SE S700i :D men, da blir det da så lite igjen av pengene mine, som jeg hadde planlagt å spytte inn i en sydentur med dama til sommerferien :p Blir vanskelig det dette her.. SE S700 er jo drømme mobilen min, må bare ha den:p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...