Gå til innhold

X800Pro med X800XT mem speed

Zero dud

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

men skal ikke X800Pro stå på 900til sammen da? viss det kjører 520x2 så blir jo det 1040mhz;) hehe jeg er ikke sikker på dette. men når som jeg har en som har X800XT kort så kan jeg jo bare spørre deg ut. er det e bra kort ? hva slags pc har du osv? score i 3Dmark03 osv? kan du ta noen bilder viss du har Far Cry eller Doom 3 og legge her så jeg kan se billedkvalitet osv?:p hehe

Lenke til kommentar

Javisst er det et bra kort, det er jo sammen med GF 6800 Ultra det beste på markedet i dag.

For screenshots fra Far Cry, sjekk denne tråden. Skal muligens poste noen selv også der.

3DMark

01: 25027

03: 12845

Dette er uten noe som helst overklokking, så jeg regner med litt bedre scores etterhert. Sjekk profilen min for specs.

Lenke til kommentar

da var det som jeg trodde. pokker irriterende klarer ikke og besteme meg va skjemkort jeg skal ha meg ska spille både Far Cry og HL2 og Doom 3 på max grafikk helts me AA og AF på 4X og 8X.. men trenger også ny pc noen som kan hjelpe meg me det++(offtopic) hehe men ram og slikt har ikke peiling e amd eller pentium best og spille på?? hva ram er best og strammest timings på osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...