Gå til innhold

Ser denne bra ut?

Anbefalte innlegg

Har nå i lengre tid sett på hva slags pc jeg skal ha meg, men er så i tvil. Mye penger som står på spill..:p

Hva jeg trenger kraft til, er vel egentlig bare spilling, ettersom jeg klarer meg fint med en athlon 800 med 640mb ram nå...;)

Så det er vel dette oppsettet jeg har kommet frem til:

pc.JPG

Mulig jeg kan kaste inn en lapp til, men helst ikke. Er det best med 2x256 raske ram, eller 2x512 tregere ram? Eventuelt kjøpe en rask 512 først, så en siden? Burde jeg heller kjøpe xp3000? Kan disse cpu'ene klokkes noe særlig med standard kjøler? Burde jeg heller satse på et 6800LE(LoserEdtiton):p?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du klarer deg lenge med boxed kjøleren .(det er litt lyd på den da.. men ikke voldsomt)

Overklokket til 2600mhz på mitt oppsett med boxed .Og har 2.44ghz til vanlig . Byttet igår til swiftech , fikk ikke klokket lengre fordet men 100% loadtemperatur gikk ned ca. 10 grader .

Endret av syar2003
Lenke til kommentar

Istendfor den kjøleren kan jeg jo kjøpe en xp3000 da..;)

Så tror jeg nøyer meg med Boxed kjøler inn til videre, vil prøvd vannkjøling etterhvert. Skal kanskje lage meg et kabinett også...:)

Så ingen har meninger om jeg skal gå får 1gb tregt minne eller 512 raskt minne eventuelt 1x512 rask?

Lenke til kommentar

Satt sammen en pc på pcutstyr.no også. Ble litt overrasket ja..:)

Nytt forslag under:

pc_pcutstyr.no.JPG

Ble et bedre skjermkort og 1gb ram, dog litt tregere ram. Men kan vel muligens kjøres på litt bedre timings?

Endret av JuBaLoN
Lenke til kommentar
Har en cheiftec 360watt liggende, burde vel holde det?

Burde vel det , man den vil nok bli belastet tett oppunder 100% i de

værste belastnings sitauasjonene . Det finner du jo ut med å kjenne på lufta

som kommer ut bak fra den under full drift og 3d bruk . Bør kjennes lunkent

ikke varmt , da tynes den .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...