Piggsvinet Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Jeg har nå ventet på ny router i 2,5 uker, og dem sier at dem skal sende den men den kommer aldri, så her om dagen skulle jeg ringe å høre hva problemet dems var. Jeg begynner som nr 8 i kø eller en 10-12minutters tid er jeg som nr 2 i køen, så tar han jævla idioten i telefonen seg pause eller no og jeg sitter der å venter, å detta blir dyrt (ringte fra mobil hehe) så etter en 20 mins tid klinte jeg til mobil(var no jævla pissed), og telefonen slår seg så klart av... av så sur: Lenke til kommentar
havfal Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Var det virkelig så ille? Lenke til kommentar
Mio Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 hvis du har et bra mobil abb,så koster det ikke så veldig mye Har man mulighet til å ringe før ettermidagen,så pleier ikke jeg vente så lenge. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Tusen takk for en fryktelig interessant historie. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Tusen takk for en fryktelig interessant historie. Ja, fikk lksom ikke helt med meg hva det stod i.. Hva skjedde etter at du la på? Du kan jo sende mail, evt. bruke en "hustelefon" .. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Tusen takk for en fryktelig interessant historie. Ja, fikk lksom ikke helt med meg hva det stod i.. Hva skjedde etter at du la på? Du kan jo sende mail, evt. bruke en "hustelefon" .. Er ikke alle som har hustelefon da Burde ikke kostet svin å sitte i en telefonkø Litt vanskelig å sende mail om man skal ringe til ngt for å fortelle at linjen ikke virker Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Ok, så han kjenner ingen i nærheten som har hustelefon. Han kunne ikke ventet til senere da køen sikkert ikke var så lang? Han kunne ikke stikke til nærmeste nabo å be pent om å få sendt en email? Lenke til kommentar
Lættis Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Sur kundeserice? klinte du ikke til mobilen så den slo seg av FØR du fikk prata med noen da? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Sur kundeserice? klinte du ikke til mobilen så den slo seg av FØR du fikk prata med noen da? Jeg tror han har glemt et komma. En s også for den saks skyld Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Snakk om en virkelig ubrukelig møkkathread. Kan noen stenge dette tullet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå