Blubba Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 jeg lasta ned et supermario spill, installerte det og begynte spille det. da jeg gikk ut av spillet sto skjermbildet på høykant (altså på siden, sidelengs eller hva det nå kalles). så nå som jeg skriver dette innlegget må jeg vri hue sidelengs for å kunne se hva jeg skriver. det er sannsynligvis spillet som har endra på denne instillingen, og jeg lurer på om noen kan si meg hvordan jeg får det tilbake til normalt?? Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 LOL Prøv å snu skjermen..Burde hjelpe det Lenke til kommentar
krist2 Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 jeg lasta ned et supermario spill, installerte det og begynte spille det. da jeg gikk ut av spillet sto skjermbildet på høykant (altså på siden, sidelengs eller hva det nå kalles). så nå som jeg skriver dette innlegget må jeg vri hue sidelengs for å kunne se hva jeg skriver. det er sannsynligvis spillet som har endra på denne instillingen, og jeg lurer på om noen kan si meg hvordan jeg får det tilbake til normalt?? har du et ATI kort er det en TAB som heter Rotation når du går inn på avanserte skjerminstillinger.. du kan jo prøve den Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 (endret) Tja si det... Du kan prøve et disse alternativene: 1. *Slettet* 2. Starte spillet og se om du finner innstillinger som retter det der. 3. Starte PCen på nytt kanskje? 4. Se i innstillingene for skjermen i windows. 5. Eller du kan avinstallere skjermdriver, starte på nytt og så reinstallere skjermdriverne. Tror punkt 5 er å foretrekke dersom du vil løse problemet og kutte ut det mario-spillet Sveinl. Endret 5. september 2004 av Sveinl Lenke til kommentar
hainz Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Er innebygget settings for dette i Nvidia driverne hvis du har det. (fint hvis man opplyser om litt specs når man har et problem) Lenke til kommentar
Blubba Skrevet 5. september 2004 Forfatter Del Skrevet 5. september 2004 (endret) skjermkortet jeg har er: plug and play Intel® 82845G/GL/GE/PE/GV Graphics jeg har prøvd å starte maskinene på nytt. hjalp ikke. mariospillet er ett lite spill på 20mb så det er ikke noe særlig med instillinger å velge mellom inne på spillet. og til dere som har foreslått å snu skjermen; ikke morsomt. Endret 5. september 2004 av Blubba Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Hvis du sliter og ikke finner ut av det, ville jeg prøvd punkt 5 som jeg foreslo over. Reinstallere skjermdriverne og kutte ut mario. Dersom det ikke finnes noen innstillinger i spillet, tror jeg nok at dette problemet vil komme hver gang du starter det mario-spillet. Sveinl. Lenke til kommentar
Blubba Skrevet 5. september 2004 Forfatter Del Skrevet 5. september 2004 Hvis du sliter og ikke finner ut av det, ville jeg prøvd punkt 5 som jeg foreslo over. Reinstallere skjermdriverne og kutte ut mario. Dersom det ikke finnes noen innstillinger i spillet, tror jeg nok at dette problemet vil komme hver gang du starter det mario-spillet. Sveinl. ok, men hvordan får jeg reinstallert skjermdriverne? Lenke til kommentar
Ayanez Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 hold inne ctr + alt + en piltast til det er normalt igjen Lenke til kommentar
Blubba Skrevet 5. september 2004 Forfatter Del Skrevet 5. september 2004 hold inne ctr + alt + en piltast til det er normalt igjen TAKK!!! nå er alt normalt igjen!! Hvis jeg hadde vært homo hadde jeg gitt deg et stort kyss på munnen nå Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Hvis du har windows XP/2000 kan du gå inn i "kontrollpanel" og velge "legg til/fjern programmer" og en liste over alle installerte programmer/drivere kommer opp. Se om du finner driverne der. Men først vil jeg anbefale at du laster ned nye drivere til skjermkortet ditt. Disse finner man som oftest hos produsenten av kortet (Intel?). 1. Avinstaller de gamle fra kontrollpanelet (Hvis det lar seg gjøre). 2. Restart. 3. Legg inn driverne du lastet ned fra produsenten. Jeg skal prøve å hjelpe deg å lete etter drivere Sveinl. Lenke til kommentar
Ayanez Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Bare hyggelig er litt lurt å skru av sånn at man kan gjøre det Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 hold inne ctr + alt + en piltast til det er normalt igjen TAKK!!! nå er alt normalt igjen!! Hvis jeg hadde vært homo hadde jeg gitt deg et stort kyss på munnen nå Ok. Bra det ikke var meg som løste problemet da Fint at du fikk en kjapp løsning, så slapp du reinstallering av drivere Sveinl. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå