jorg Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 det jeg er på utkikk er et program som gjør at jeg kan foreksempel lage spill til min siemens m65. det bør ikke koste noen ting og jeg gidder ikke og registrere meg for og laste det ned noen som vet hvor jeg kan få tak i et sånt program? Lenke til kommentar
jorg Skrevet 5. september 2004 Forfatter Del Skrevet 5. september 2004 ingen som vet? Lenke til kommentar
Lostfields Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 da må du nok lære deg java, og det er vel ikke bare bare. Søk etter "java MIDP tutorials" eller noe i den duren der Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Du spør, og du skal få svar: http://java.sun.com/products/j2mewtoolkit/download-2_1.html Men om dette er det svaret du ønsker deg har jeg mine tvil om. Anbefaler deg å bruke en del uker (heltid!) på å lære deg objektorientert programmering i Java FØRST... Lenke til kommentar
thejokerno Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Hehe, tar nok en del tid å lære seg ja! Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 (endret) Det kommer ann på hva en kan fra før. Hvis du er "ganske god i Word og internett, men sliter litt med Excell" vil det ta tid. Ja. Hvis du har programmert en del fra før er det en høyst overkommelig oppgave. Endret 5. september 2004 av dostojevski Lenke til kommentar
molna Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Sjekk ut Siemens Developer Village: http://www.my-siemens.com/developer Der finner du det meste du trenger om Siemens java, emulatorer, hjelpeforum, dokumenter osv. Men som dostojevski sier, lær deg standard java (J2SE) først, deretter kan du prøve deg på mobil java (J2ME) Lenke til kommentar
jorg Skrevet 6. september 2004 Forfatter Del Skrevet 6. september 2004 Det kommer ann på hva en kan fra før. Hvis du er "ganske god i Word og internett, men sliter litt med Excell" vil det ta tid. Ja. Hvis du har programmert en del fra før er det en høyst overkommelig oppgave. har aldri vært borti java programmering før :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå